Kärlek till barn och djur blir bara större för varje ny...

Japp!!! Än är inte undrens tid förbi ,två bloggar på två dar......INTE ILLA.......
Det är sen torsdagskväll och även idag har jag varit hemma från jobbet och inte mått bra alls,nu har jag dessutom ont i hela jäkla gamla kroppen.
Jag tror på att frisk luft är BRA,så jag och Orre gav oss ut på en runda OVANPÅ snön,typ skaren då,bara för att jag höll på att bli tokig av att vara sjuk, och hemma....Fan vad velig jag är EGENTLIGEN....Är jag på jobbet...Ja,då vill jag vara hemma!!!!! Är jag hemma ,då vill jag vara på jobbet......
Ivilket fall som helst så är det mycket lättare att spatsera omkring PÅ snön ,än PÅ barmark ,det har jag helt ovetenskapligt konstaterat under våra promenader,det finns inga ojämnheter NÅNSTANS alls.......Perfekt.....Helt enkelt och man känner sig som en JÄTTE...för trots allt så är man ca 30 cm högre än vanligtvis och då är väl jag sisådär 2,10 cm hög över havet.

Jag funderar mycke i dessa dar på lilla valpen och försöker föreställa mig hur vår vardag blir nu,det är ju nästintill som att få ett barn till.....
Jag VET att när jag väntade Madelene ,så var jaghelt jävla  jätterädd att jag inte skulle älska henne lika mycket som Sofie som var mitt allra första barn,men eftersom mitt liv då innehöll ett drös frågetecken så var väl tanken på att om det hemska skulle hända att jag inte hade samma känslor för detta lilla knyte nästan som en mardröm under hela graviditeten,för att inte tala om skräcken att föda igen.Det finns inte en chans att den mardrömmen skulle slagit in.För KÄRLEKEN till sina barn bara VÄXER med varje barn man får och så kommer det vara med lilla SIGNE,det känner jag redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0