Gnäll......

Jaja....Det var LÄNGE sen jag uppdaterde men det är ju kanske ändå ingen som märker det.

Jag kan väl säga som så att jag är inne i en grå...GRÅ period,känner mig väldigt låg och ofta lessen.Men egentligen så vet jag inte VARFÖR???

Men det är nog så att jag varit dålig ...ja riktigt dålig med att fylla på karmatanken....för allt...Nåja inte riktigt allt ,men mycket verkar krångla nu.

Idag är jag ledig men inte ens det får mig på bättre humör OCH då ÄR det illa!!!!!

Jag känner mig alldeles överflödig,bortglömd och trött.

JAG TYCKER VÄLDIGT SYND OM MIG SJÄLV OCKSÅ OM DET NU ÄR NÅN SOM INTE UPPTÄCKT DET,Hahahaha.......................

Ska äntligen lägga på nya däck på forden .Jag har fått hålla på och byte bil med Håkan var och varannan dag till bådas irritation,han behöver ju sin bil på jobbet när han ska köra ut varor till tanterna ,förskolorna och gubbarna.Jag använder ju min bil på jobbet för att ta mig till alla uppdrag jag har under veckan och de är utspridda i hela komunen.MEN nu ska väl ordningen bli återställd då.
Pannan har konstant krånglat hela denna eldningsperiod och nu dör den så fort jag låser dörren på morgonen för att åka till jobbet.........ISKALLT varje dag jag kommer hem är INTE skönt och gör INTE mitt humör bättre......
Jag fick äntligen tillfälle att inhandla en ny dator eftersom den gamla var helt slut...TVÅ månader varade glädjen ,sen dog den jäklen och jag fick en "ny" i byte som höll hela TVÅ????? DAGAR!!!!!Nu har jag hackat mig in i den gamla datorn och här går det ju SNABBT???? NIX sakta som snigeln i gräset!!!!1

Som om inte detta vore jäkligt nog på en månad så är jag inne i en period som innebär HATA JOBBET!!!!!!
Inte går det att träna hund heller för snö och skit,oskar är totalunderstimulerad och som en direkt följd av det får jag dåligt samvete för att han inte får sin träning som så väl behövs....
Igår skulle vi äntligen träna  och det skulle bli innomhus i ett ridhus som Jenny fixat men jag ruttnade ihop när jag insåg att jag dels hade svårt att hitta dit .Ingrid hade lovat att vi skulle åka tillsammans ,men så var hon hos nån och hälsade på och jag fick hitta själv,sen var det en person med som jag inte funkar alls med(Hon svarar knappt på tilltal från mig ,hon ser ner på Oskar och på mig med stor tydlighet och jag känner obehag av att ha henne stående tigande och glo på oss när vi tränar.  Så jag avstod och stannade hemma och TYCKTE SYND OM MIG SJÄLV HELA KVÄLLEN LÅNG......

Fast det fattar ni väl att det är inte så synd om mig egentligen,jag är bara lite låg just nu.Och så där lagom tjurig som jag kan bli när jag tycker folk är dumma.
Men jag måste få undra lite ,och det jag undrar är : ??????? NI vet ni som är mina avkommor.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jo, jag märker det! Och jag tycker du får gnälla, får hata jobbet och får känna dig allmänt eländig. Det är bättre än att inte tillåta sig när det ändå är så. För en annan dag känns det annorlunda... och Don Oskar bryr sig föga :). Kram

2010-01-23 @ 19:02:00
Postat av: Karin, Hanko & Frasse-fräs

Klart man får gnälla...tycker jag för att jag gnäller lika mycket själv just nu. Plus att man måste få ur sig irritationen för att kunna må bättre! :) Bamse kram från mig och långnäse pussar från hanko o frasse fräs

2010-01-25 @ 19:36:42
URL: http://www.nogg.se/fidelhofhanko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0