Vila i frid kameran min!

Det ni ser här är säkert som ammen i kyrkan absolutaste sista bilden min kamera tog.Men en ganska bra bild blev det ju iallafall tycker jag .Lilla snutteputteoskar ,den varelse som jag tillbringar allra mesta tiden med av alla.Min älskade lilla buspojke.....Se vad han kan ....
Om någon undrar varför inte bloggen är så uppdaterad så beror det på Facebooks intåg i mitt liv...Just nu iallafall tar den mest tid av min fritid .Veckan som gått har nästan alla barn vi har tillsammans (fast varoch en för sig)jag och Håkan varit här på Furulund och käkat middag.I söndags var fam Gemrud/dahlin här med småflckorna på soppmiddag,i tisdags var Madde,nisse och Julia här på Kyckling/currymiddag och idag har Johanna,med barn och Sara varit och ätit Kyckling i ugn,pot och sås.
Just nu så tycker jag så synd om Julia som MÅSTE försöka hitta ett nytt hem till sin kattpäls eftersom hennes pojkvän är riktigt på riktigt allergisk mot katten.Julia älskar verkligen sin katt och jag känner verkligen med henne nu.Det är inget lätt beslut,inte ens om det finns nån som ger honom ett så bra hem som han förtjänar är det lätt.Hoppas det löser sig för alla inblandade .Jag har fått sån konstig värk i mina ben och fötter så att jag känner mig en aning oroad faktiskt.......Dessutom så svullnar mina anklar otroligt mycket och det har varit ytterst nära att jag fått gå hem från jobbet för den skull...Vad tusan kan det vara? Svininfluensan? NEJ! Men nåt är det!
Annars är det jobba,jobba,jobba tycker jag,fast idag har jag ju varit ledig och haft Oskars flickvän Elsa här över natten och Oskar Älskar verkligen den damen fast att han försöker reta henne HELA tiden ,men det är väl så pojkar visar sitt intersse om jag minns rätt från dom åren då pojkarna retade halft ihjäl oss flickor...Visst var det för att dom egentligen var intresserade av oss?Så har då hösten kommit ,jag ÄLSKAR den årstiden då man får krypa ihop i soffan och lyssna på regn och blåst utanför sitt fönster,bara krypa ihop och kura i höstnatten eller dom klara svidande vackra dagar med hög klar luft....Bara vandra runt i skog och på äng med höstdofterna i näsan...Underbart!!!!
Sist men inte minst bra med höst är ju alla goa hösträtter man kan laga och njuta till höstregnets ljud!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vilken fantastisk och läcker bild!! Snacka om koncentration....( Den borde du skicka in t ngn tidning...?) KRYA PÅ DIG ; i ben och fötter. Vet hur det kan kännas; går på kryckor sedan tre veckor efter att ha blivit påkörd/cyklandes, av en smitande bilist! Benfraktur. " Bara" fem veckor kvar nu ...suck..

2009-09-09 @ 22:09:21
Postat av: ullisar

stackars kamera. och stackars dina tassar? kryas genast pamsan!!

2009-09-10 @ 00:26:22
URL: http://ullrika.se
Postat av: nisse

han är inte allergisk, allergi finns inte, de är bara påhit ;)



mvh nisse

2009-09-10 @ 15:00:47
Postat av: Pamela

Kattis: Ja han kan koncentrera sig alltibland den lille godingen,attans illa med din påkörning,hoppas du friskar på dig.

Ullisar. Tassarna är jobbiga men det går väl över skulle jag tro vad det än är,värre är det med kameran.

Nisse: Även påhitt måste ibland respekteras hörrudu.

2009-09-10 @ 22:41:30
Postat av: nisse

hahahahaha

2009-09-11 @ 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0