Varför?

Ibland så blir världen en aning kallare och frågan varför hänger som ett stort grått moln över huvudet på mig,jag blir så illa berörd ,så lessen för orättvisan i att den förbannade cancern inte tar hänsyn till nånting.
fick ett sånt tråkigt och tragiskt besked idag om en kvinna som jag dels arbetar hos ,dels är denna kvinna och mamma kompis till min äldsta dotter.Hon har två små barn,är relativt nygift och framförallt medmänniska.
hon har aldrig rökt,men ändå så har hon i går fått beskedet att hon har cancer i sin kropp.Fan,fan fan.
Detta berör mig in i hjärteroten,kan inte tänka så mycket på annat än denna otroliga orättvisa som drabbat dessa underbart goa människor.
Vill men KAN inte göra nåt alls ,det enda jag kan är att önska av hela mitt hjärta att det här sluter lyckligt. 
Ibland BLIR världen så kall och orättvis. 

Kommentarer
Postat av: Roland G

Hon är en ricktig kämpe! Det värmde att läsa dina tankar. Jag skall förmedla det till henne och resten av familjen.

2009-09-21 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0