TACK.

Satt i bilen idag på väg hem från jobbet och blev sådär varm i hjärtat av tanken på mina barn......Vad jag älskar dom!!!!!!!
Så mycket glada skratt och så mycket lycka dom gett mig,sånt där som man kanske inte tänker på annars men som jag tänker på ganska ofta ,för tänk om dom inte funnits genom dom jävliga åren ,om dom inte skrattat med mig och ibland åt mig hur skulle det gått då? 
Vad hade hänt om dom inte funnits,om dom inte varit den luftficka som räddade mig från att bli helt knäckt.
Jag älskar er av hela mitt hjärta OCH HELA min själ, mina fina töser,ni som betyder mest i världen för mig(ja,Håkan betyder oerhört mycket han också,men han var ju inte med då när vi bara var vi).
Ni är snygga ,söta och så har ni fått det där extra  som heter empati för er medmänniska och det är jag så stolt över,det och att ni har glasklara och riktiga värderingar på livet.Fortsätt så mina töser,det kan inte bli fel om man har det där rätta tänket som ni har (jag kanske har bidragit på nåt sätt så att ni fick det och då blir jag glad)
Förlåt mig för att ni fick ta del av mina dåliga år ,men utan er hade jag inte suttit här vid datorn och skrivit dessa ord.Jag försökte ju allt vad jag var mäktig att göra det så bra som bara möjligt för er,men lyckades väl inte alltid....tyvärr.
Just därför är jag så stolt och glad att ni blivit såna underbara människor,att ni har haft styrka att  bli dom ni blivit ....sådana döttrar som en mamma är SÅ stolt och glad över.
JAG ÄLSKAR ER...............DET VET NI NOG.

Kommentarer
Postat av: Lillpälsen

Åh mamma, jag älskar dig med, det vet du nog=) De svåra åren var nog ändå nyttiga på nåt sätt, vi har fått lära oss den hårda vägen hur man INTE ska bete sig mot andra människor och gjort allt för att inte bli likadana... Jag är så himla stolt över dig som klarat dig igenom allt med livet och värdigheten i behåll och lyckats få ett så bra liv som du har nu med världens bästaste Håkan och tre döttrar som älskar dig mer än allt annat...



Älskar dig mamma=)

2009-10-09 @ 17:38:40
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack säger hon med tårar i öga hals och hjärta.

2009-10-09 @ 18:33:06
Postat av: mellanpälsen

Kan bara instämma med judasen, för utan det som varit hade jag inte varit den jag är idag.



Massa bamsekramar till mamsebamse

Älskar dig i massor

2009-10-10 @ 11:33:57
Postat av: ullisar

ullpälsen bara bölar. hormoner mina damer... skyller fett på dom.

2009-10-12 @ 01:45:38
URL: http://ullrika.se
Postat av: ullisar

massa grattisar i efterskott kommer från mig!

2009-10-20 @ 23:01:20
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0