spänning.

Det märks minsann att hösten har tagit över efter sommaren nu.Vi här ute i skogskanten har haft tre  mornar med hala isiga rutor på bilarna REDAN,Dahlior och tagetes mf har rasat ihop till gråa,bruna fula geggor i landet.MEN rosor och solrosor skiter fullständigt i kylan om den inte blir värre förståss.
Spänning har varit ett återkommande ord denna vecka ,Måndag morgon ...jag och Jessica hade en hemstädning och där kom polisen och ringde på för att göra husransakan för ett misstänkt brott...tror ni att vi kände oss dubbeldumma? Man kan lätt säga att vi snodde oss på för att komma därifrån och slippa snokande gubbar runt benen.
Idag blev väl dammsugaren hos firman jag jobbade på förbannad på mig eller nåt sånt för jag fick en sån jädrans stöt så jag tappade allt jag hade i händerna ...det knastrade lite otäckt också och min högerarm sov i en timma efteråt.JAG VÄGRADE RÖRA DEN SEN,så ny dammsugare önskas dit till nästa vecka annars lär det inte bli sugit nåt damm av mig iallafall ...jag ÄR rädd för ström...på riktigt.
Tadaaaa....I morgon är jag ledig och ska sova LÄÄÄNGE äta frukost LÄÄÄNGE,sen får jag se vad som händer,behöver inte hända nåt alls faktiskt det är lugnast så.
Kvällen blir vikt åt träning med bästaste hunden och eventuellt ett möte med Elsa och Agneta sak vi också hinna med innan vi ramlar omkull i soffan och bara njuter av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0