Veckan som gått.

Tja,veckan som gick går väl inte till historien som den mest spännande av dom alla.
Det lackar mot jul,jag blir lite fundersam över vad människor i min närhet egentligen vill med julen.
Förra året om jag inte helt minns fel så var det snack om hur vi skullefira jul och hurtillvida vi skulle dela julklappar,i år är det typ tvärtom vad som det kom frams till jul.
Inte en chans att vi skulle vara här på Furulund ,nix inte.
Iår sa jag direkt att vi är hos Sofie...........Men då ville hon PLÖTSLIGT vara här??????
Man kan säga att jag är en aning FÖRVIRRAD just nu!
Men jag är ju van vid snabba vändningar så O=KEY säger morsan.
Jag har köpt två julklappar och är ganska stolt över det ,tror att det är första gången i historien som P har köpt nån julklapp INNAN December månad.Det är Julia som fått den äran,men av vad jag förstår så vill hon INTE ha nån....Fan vad konstiga dom är!
Idag har jag och Oskar fått sällskap av Agneta och Elsa på en helt skön promenad runt Älvasjön,Tack ,vi tycker det är så mysigt med er och Oskar ber lite om ursäkt för att han är aningens påstridig mot Elsan.
Vi har tränat en aning både spår och lydnad,Lydnaden gick bäst då jag misstänker att herr O har fått noskvalster IGEN!!!!!
Nåt som tynger mitt hjärta otroligt mycket just nu är,Min tränarkompis Birgitta ...hennes systers son har försvunnit...Han har blivit borta och det är konstigt och så jävla grymt mot han mor och far,syskon och vänner.vad som helst men inte det.Han är 24 år och försvann natten till förra lördagen utan ett enda spår.Hans mamma ville ihop med hallandspolisen göra en efterlysning med foto i Hallandsposten och i HallandsNyheter,MEN dom vägrar ta in det pga intrigitetsskäl....så konstigt ....Inuläget så är det enda viktiga för alla inblandande att nån enda kan ge upplysningar om dom har sett honom,så Hallands Nyheter och HallandsPostens ansvariga ,dra nåt gammalt över er... för ni är föråldrade..... Till Lisa och Bertil....JAG önskar av hela MITT hjärta att FRANK snart är hemma hel och hållen.ALLT annat är uteslutet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0