magont!

Jag är lite rädd för att min mage uppför sig ganska likt som den gjorde dom där två och ett halvt åren som jag var sjukskriven för den. Det stör mig MYCKET,den tar bort en stor del av orken och glädjen jag har i vanliga fall.Men det kanske är tillfälligt.Ivarjefall hoppas jag ju det.
Inatt har jag inte ens fått sova en endaste liten timma och just nu oroar jag mig för hur jag ska orka jobba både med sömnbrist och ont.
iHelgen var jag ganska bra och jag och min Oskar försökte oss på att tävla i klubbmästerskapen.....Just det!!! Försökte.Det var mest jag som försökte ...Oskar höll på med ALLt annat än lydnad...............Återfall i olydnad kan man ju kalla det,men jag var inte så lessen för det,han var glad och possitiv  nåja  kanske i väl stor dos men det var ju bara en träning i hur pass momenten satt.
I hundracet därimot var han TOKFIXERAD och dt förvånar mig inte om han var dags-snabbast! Eftersom vi inte var med på festen senare på kvällen så fick vi inte reda på resultaten heller,men det kvittar faktiskt.
Nä.nu ska jag ha lite kaffe och försöka orka mig att jobba ,ikväll ska vi till vbk och träna racerhunden i lite välbehövlig lydnad OM man orkar stå på benen då! Säkert är väl att jag kommer att somna i kväll iallafall .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0