Fläkten i båten.....

Höstlammet hämtade vi i Söndags hos Uffe och Ann-louise.......Visst är dom söta ? Naturligtvis är ALLA söta på bilden...............Idag har jag varit iväg och styckat det i fina små skivor och stekar och nu ligger det i boxen för att mogna lite,för jag är till skillnad från många andra inte så glad i purfärskt kött.Tycker väl att det är lite olustigt att sätta tänderna i ett djur som levde för nån dag sen....Näää,mycket bättre känsla när det legat i boxen minst i en vecka.....
Idag kom Julia och madde med Nisse hem ,det är ALLTID lika kul att få se dom ,Julia stannade kvar och kollade på Ullared och då passade vi på att killa varann på armarna !!! ................Det är så göttigt när det killar....................
Tror att Oskar antingen varit lite förkyld eller att han haft ont i tonsillerna igen för igår och natten till idag har han haft det jättejobbigt med sin hals och velat ut minst en gång i timmen ,vilket resulterade i att även min sömn blev urusel eller nästa obefintlig......Men nu har han nog friskat till sig igen som tur är för jag blir så lessen när han mår dåligt,tycker så synd om honom och vill ju bara att han ska må bra igen.
Jag HAR lite oro i magen för att jag gjort vissa anmälningar ang.Mig och Oskar som verkligen ökar adrenalinet vid tanken på.
Men har man satt fan i båten så får man ro honom i land ..........


Kommentarer
Postat av: Karin med dogs

Det kommer att gå bra! mantra

2009-11-20 @ 10:22:38
URL: http://www.nogg.se/fidelhofhanko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0