Underbara liv!!!

Hundträning,jobb, kalajs,utbildning ....Det är vad veckan innehållit.
Fasiken vad tiden går fort.....Söndag i dag och om en liten stund går jag Oskar och Håkan ut i en Novemberdag som om man inte VISSTE ...kunde vara en tidig vårdag ..för så känns det i luften.
Igår var det dags för at få träffa/träna med min söta lilla Karin som jag träffade för ca ett år sen första gången,vi var på samma tävling appell i Varberg och vi var lika usla och våra hundar hade INTE sin bästa dag nån av dom....MEN det gav mig en mycket trevlig ny bekantskap som är urkul att träffa och träna med.
Vi som var med i skogen var Karin ,Hennes hundar ,Maria och hennes hundar och Frida och hennes och Biens Ozzy.
Morgonen var helt underbart fin ,ingen vind nästan ingen sol heller för den delen MEN så himla gott väder....precis lagom för att vara i skogen i fyra timmar som det blev.
Jag tycker så synd om Julia som måstat adoptera bort sin katt,jag vet ju vad den betytt för henne!
Men nu är det ju så att Simon är allergisk mot pälsdjur och istället för att han ska riskera livet när han är hos henne eller att katten får vara själv alldeles för mycket så är detta absolut rätt mot både julia ,simon och katten! 
Nu HAR vi varit ute en sväng och gått,precis lika skönt väder idag OH SER NI????? BLÅKLOCKOR mitt i November!!!!!!!!!!!!!!!

I morgon är jag LEDIG........................Hur skönt är inte det?????????????
I morgon kommer ju också (måste det vara) VÄRLDENS mesta töntstämplade tv-program...........
Visst skrattar jag åt idioterna MEN ALLVARLIGT !!!!! Jag skäms............
Avslutar med ett alldeles nytaget foto på HELA VÄRLDENS Vackraste ,och goaste hund OSKAR::::::::::::::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0