Gravsmyckning

Shit pomfritt som Ullisar skulle sagt..........Vad tiden rinner iväg ....Och vad mycket som hänt!!!!!!!!!!!!!!
Jag har varit iväg på jobbarkurs i Lerum mycket god mat och mycket information om jobbet.
Sen åkte jag och Oskar iväg på LÄGER....Swedbox-kennel-läger.
Vi är inga Swedboxare,MEN vi har fått bli Sk. Hang aroud are, OCH det är vi stolta över!!!
Med ett ord kan vi säga att lägret var.....TOPPENBRA.....MEN vad trötta vi var  efteråt. Underbara människor förgyllde våra dagar i Vårgårda....Tack lla boxermänniskor.ni ÄR bäst!!!!
Jag fyllde ju år   typ 55 styck ,hur nu det gick till????Mina alla kära var här och grattade vi var ca 17 stycken som blev bjudna på fiskgratäng och frysT DAJMTÅRTA...gott som ???? eller????

När min mamma dog så  när jag höll å att städa ur hennes lägehet så ringde det en dam som hette Palmqvist och skulle se å lägenheten. Jag visade den och hon var söt och trevlig och jag ville verkligen att hon skule få den oh det fick hon också. till saken hör väl kanske att jag arbetar inom städbranchen och av min chef fick i uppdrag att städa just på min mammas gata OCH i hennes hus.....Men en dag i våras såkommmer denna fru almqvist utrusande med håret på ända och endast iförd morgnrock ut och börjar skälla ut MIG efter notr FÖR att jag skakat av mattan innnanför entredörrenutanför HENNES dörr(vilket INTE var sant)                 FAN!!! Jag blev helt stum och fann mig inte innnan hon susat vidare in genom sin dörr.....MEN....JUST då och där så "bad" jag MIN mamma som bott i just den lägenheten att SPÖKA lite för tanten som vart dum.Bara som ett litet tecken på att mamma fanns nånstans i  imin närhet.
OCH nu  i veckan som gått så upptäckte jag att tanten Palmqvist flyttat till lägenheten bredvid........Jag tror faktiskt att mamma SPÖKAT lite för varför flyttar man o man fått helrenovrat  och den lägenhet man flyttar till inte ligger mer än vägg i vägg????t HEJA MORSAN!!!!( jag vet  att hon skulle gillat tanken)
Idag är det gravsmyckningsdagen och jag har varit på mammas grav,mormor och morfars gravar dom ligger i samma grav alla mina ÄLSKADE....Jag KAN inte hjälpa det,men tårarna är svåra att stoppa.....JAG saknar dig mamma så mycket,såååå mycket mamma.
Innn dess så var jag och Oskar på Zunes grav på djurkyrkogåden i Vare...en sån fin djurkyrkogård ,jagär så lad att den finns,för MAN vet var dom älskade djuren finns och man kan gå dit för att tänka p¨å dom en liten stund  i ensamhet och stillhet.
Jag tog lite kort på gravarna och påLinus matte som är en sån söt liten tant som pyssslar om hundgravarna  OM inte jag har varit där,Hon är riktigt söt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0