Gemrudsbarna

Gemrudska helgen i bilder om man säger så.
Det blev en helg helt i barnens tecken ,underbart roligt att få ha bägge barnen Gemrud här.Inga som helst problem med lilla fröken Gemrud ,vilket hade befarats från föräldrar Gemrud/Dahlinskt håll.
sista natten hos mormor vaknade förvisso minsta fröken Gemrud och var törstig och förmodar jag att hon när hon inte somnade meddetsamma började tänka på MAMMA,vilket i sin tur fick Meja att utbrista ""mormor hon längtar efter mamma och pappa"""    TYST unge!!!! sade mormor och sen somnade den lilla tösen gott igen,medans den stora tösen blev bajsnödig mitt i natten !!! Mormor fick stappla upp och torka ,fast sen sov vi till halv tio,nja det var kanske mest jag som sov ,flickorna befann sig i sängen i allafall tills jag behagade stiga upp
Vid middaghstid om föräldrarna och som dom hade bjudit in sig på middag så fick undertecknad fixa det.Det blev rådjurssadel med pot.kantarellsås ,gele,gröna bönor,och sallad och kaffe med glass.När dom sen åkte hem allihopa så känndes det väldigt tomt i bröstet en känsla som tillsammans med den välbekanta seperationsångesten blev väldigt tydlig.DET ÄR JOBBIGT ATT SKJILJAS:
Igår kväll var maddah och judas här och vi var på kopparormssafari till Mystens,Meja är inte rädd för något överhuvudtaget och tyckte det var hur spnnande som helst att hålla i kopparormarna som hon och Håkan letade upp under stenarna ,medan vi andra höll oss en bit ifrån deras expedition.
Avslutningsvis så måste jag få säga :Jag älskar livet just nu.skål mormormiddagjudenTira i sommarkvälloskar hade fullt upp hela helgenjudas fokuserarmeja håller en kopparormmaddaha och tira blåser maskrosoroskar vill inte släppa pinnenragge vill inte vara med på bildgemrudsfamiljen tillsammans igen

Kommentarer
Postat av: Miffopälsen

Är du stolt över din miffopäls? Man behöver kanske inte lägga upp alla bilder...?

2009-05-24 @ 18:11:35
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: pamsanpälsen

tycker kanske att alla bilder talar för sig själv.Det var inte ALLA bilder.

2009-05-24 @ 19:06:52
Postat av: maddah

Julia en mamma måste älska sitt barn=)

2009-05-24 @ 20:51:38
Postat av: ullisar

dunderfina foton tycker jag! och det där fina uttalandet kan du väl komma ihåg om sisådär fjorton år och vid behov upprepa till min avkomma maddahsen?



tjo!

2009-05-25 @ 02:16:00
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0