vilse.

Om min hund den gode ,trevlige och tjejtjusande Oskar hade sluppit släpa på en helt katastrofalt nervös psykopatmatte så hade han säkert gått så in i norden BRA.!!!! MEN han har ju mig att släpa runt med och just nu i detta ögonblick känner ja mig som en sabbotör,för det är EXACT vad jag gör SABBOTERAR för den allra goaste och finaste boxerkillen.

SATAN, vad nervös jag BLIR!

Försöker lura mig själv litegrann,men Oskar luras man inte med.Han fattar direkt vad som är i görningen och utnyttjar situationen lite också(han är ju inte dum) .

Ja,ni fattar va? Det gick inget vidare alls idag i Bolllebygd.För det första så låg det i Världens ände och Hitta.se hade krånglat till det,så jag snurrade runt,runt,runt ett bra tag där uppe i ingenmansland innan jag äntligen i minst sagt i "grevens tid"råkade hamna rätt..Nu hade jag kommit upp i 100-puls och var redan svettig ens innan jag anmält mig.Käre barn!Som om inte det var nog fick jag naturligtvis startnummer 1,precis det som jag absolut inte ville ha!

Efter äventyret i skogen så skulle jag ju ta mig hem ca 10 mil igen och då baklänges enligt hitta.se.
maria sa att det nog vore närmare att köra över göteborg,men det tyckte jag inte lät närmre alls ,så jag startade min baklängeskörning OCH redan i första rondellen var jag väck, kom åt typ Alingsås??????NÄ dit skulle jag väl inte!Just då kändes det som om det hade hjälpt att gråta en skvätt.Tänk om jag INTE hittar hem(dessutom började bensinmätarn gå otäckt långt ner)tänk om bensinen tar slut HÄR ute i SKOGEN?
Efter ett antal vändningar och konsiga blickar från mina kära medtraffikanter så vände vi kylarn hemåt i natten jag och Oskar ,som nu sov gott i sin bur.ALLTID lika SKÖNT att se skylten VARBERGS KOMMUN,så vad gjorde det sen att vi fick köra genom VEDDIGE(otäckt) för vi var ju nästan hemma hos oss igen och där ska vi stanna till Söndag.
Önskar av hela mitt hjärta att det går bättre då.


Kommentarer
Postat av: nisse

vi har en gps så du gärna får låna nästa gång du skall ut å snurra, de är ju visserligen en maskin som pratar med dig men den är lätt sköt ;)

2009-05-30 @ 10:10:48
Postat av: pamela

NISSE: Tack för din omtanke,jag ska tänka på det!

Kanske inte så dumt med en röst i natten.Som dessutom kan styra mig hemåt när tårarna nästan rullar ner över kinden på svärmor.Kram.

2009-05-30 @ 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0