Öm.

Mer gnäll kommer nu...........magen har lugnat ner sig men mitt onda Blåa bröst som fick cyckelstyre  över hela sig för 11 dagar sen gör ta mig fasen ondare för varje dag och ännu ondare när jag ligger ,hostar,gör hastiga rörelser eller andas djupt.Man är ju eller har varit en utstuderat god hypokondriker(just nu ÄR) så naturligtvis målas fan på väggen.........men.....................så på träningen ivarberg i kväll så säger Birgitta att (hon är sjuksköterska) det kan vara att jag fått en spricka på revbenet och då börjar det göra ondare en till två veckor efteråt,när det börjar växa ihop igen.....OCH var är vi då ....Jo,idagarna är det ju så.Birgitta du är en klippa ,min allra värsta oro är som borta nu.

Träffade min gamla svägerska Vickie på Hajen idag,(länge sen)och vi snackade om Emilia ,Uffe,och så mycket annat ,blir ju så när vi inte sets på länge(inte sen Emilias student ,tror jag.
En(1)timma tog det snacket så jag med min trötta efterjobbet-kropp fick sätta mig på King edwardtiokoilossäckar.

Känner äkta stolthet över att den lilla skrikiga ungen(E) bivit en sån mogen och modig tjej som hon är idag och ser på vickie att hon är så glad för Emilias skull,fast saknaden märks tydligt hon henne.Men vadå ?................Jag skulle bli sjuk av oro om mina ungar flög kors och tvärs över hela jordklotet alldeles själv(räcker gott med Maddahs och Beckas utflykt till irland ,men dom är ju rewindade nu,som tur är).
Tänk lilla E när du bara gapade och skrek så fort man såg dig(du var ca:5år) och en gång sa jag till dig att -Håll truten unge!  Du satt i soffan mellan Julia och madde och jag hörde dig säga till dom  -JAG TYCKER INTE OM ERAN MAMMA!

Kommentarer
Postat av: ullrika

Tänkte genast revben. Inte farligt men ruskigt ont :(

Kryas dig!!

2009-05-12 @ 23:52:52
URL: http://ullrika.se
Postat av: Emilia

Haha nä som tur är har jag växt upp idag. :) Men det kan vara svårt det med, speciellt på egen hand ute i stora världen. Här sitter jag med mina förbannade kackerlackor och längtar bara hem. Vi får ses när jag kommer hem och jag lovar att jag inte ska skrika ;)

Stor kram och tag hand om dig så länge där ute i skogsområderna!!!

2009-05-13 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0