SOFIE HAR NAMNSDAG,GRATTIS GUMMAN.

Jag tycker ibland att jag har ganska så långt till jobbet,men idag var det dubbelt så långt.
Glad i hågen(not)kom jag in till jobbet och satt och skrev lite tidrapporter och mil rapporter klev ur bilen  skulle greppa mina muppar......FAN,FAN,FAN (ojdå) NYCKLARNA låg hemma!Ringde stefan och undrade lite försynt om det möjligen fanns extranycklar i stan,men det kunde man väl fattat att det INTE fanns.Bara att gilla läget och ratta ca.7 mil till innan man "äntligen" fick ta tag i muppskaftet.Jag har så många nycklar att hålla ordning på (eller oordning)så inte är det så konstigt att dom blir glömda ibland ,bara en liten del av glömskan kan skyllas på virrigheten hos nycklerskan.
Annars var det helt ok idag ,jobbade bara 4,5 timmar ,sen ner till stan för att se om det fanns nåt kul att sätta på sig ikväll.Det fanns det inte...orkade inte gå i fler affärer än två.tycker väl att det duger det jag har .vi ska ju bara bowla och äta och dricka och det vet ju alla som druckit att kostymen känns helt ok efter ett par glas,så jag går på den känslan,känner mig trygg med det.
Håkan och Orre-Borre ska sitta hemma och mysa tills jag behagar ringa efter skjuts hem igen.Kan bli fort de!!!!
GRATTIS SOFIE PÅ NAMNSDAGEN!

Kommentarer
Postat av: ullisar

aha! äldsta dahlinskan i all sin prakt! roligt att få ett ansikte till mänskan som figurerat i min vardag i flera år :)



grattis sofie (ehum, å grattis till mig kom jag på nu;)!

2009-05-15 @ 21:32:04
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0