Inte dammen.

http://www.youtube.com/watch?v=U5i2GjV3c9Y VARFÖR blir det så här då,ska ju lägga in en musikvideo och det blir bara länken.Nåja ,får väl duga då.ivilketfall så är låten ifråga synnerligen bitterljuv och ibland vill jag lyssna på sånt som rör mitt hjärta mer än ytligt.
Svettigt har det varit på jobbet och svettigt är det nu  här hemma  ,så jag och O har satt oss under takåsen för att data lite medan husse klipper alla 3,5 tusen kvadraterna ute.
Sofies oro har börjat ge sig till känna genom att ringa och utkräva löfte om att ungarna får INTE vara vid dammen själva till helgen............Meja har aldrig gått utanför tomten(den inhägnade) när hon varit här så inte tror jag att lilla Tira rusar åstad i skymmundan och ramlar i dammen som med sina mäktiga tio centimetrar knappast utgör något hot alls,och föresten så har jag ....hör och häpna fött upp tre egna ungar på betydligt farligare ställen än här (med halvgalna hästar ,skogar,maskiner och annat"farligt".Dom tre barna lever och mår väl och inte har dom brutit ett endaste ben under mitt ansvar.Snälla lilla Sofiegumman ,Jag lovar att jag ska vara precis lika rädd om dom som du är,men jag förstår din oro lilla kycklingmamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0