shit on.

Alla,nästan alla som gästar vårt hus......blir skitnödiga????????Visst får dom skita här om det trycks på,men konstigt är det att ALLA blir nödiga i Furulundska luften.Jag som knappt kan skita hemma har MYCKET svårt för att förstå dem alla som i lugnan ro sätter sig på toa i Furulund och bara björnar på.
Kan det vara det som gör att vårat avloppsystem kollappsar lite då och nu,Just nu håller Håkan för andragången i denna vecka på med att försöka fixa skiten och med god hjälp från herr O så odnar det nog sig denna gång med,MEN vi måste nog lägga nya rör OM alla ska skita här i fortsättningen också eller kanske det måstes ändå.

Lördag morgon och ett klarblått himmelstak över oss säger att även denna dag blir varm,skön och alldeles underbar.
Igår tävlades det i Smålanstenar och det kanske inte var så bra ,men förklaringen är att det var FÖR varmt för Oskar som blir totalt oengagerad om solen värmer för mycket.Men jag får också ta på mig enel ,för att jag säkert utstrålade hopplöshet redaninnan tävling eftersom att jag vet att hunden är så berörd av värme så att jag ärligt övervägde att bli hemma och stryka oss,men så tänkte jag om och tog det helt enkelt som en riktigt braig chans att träna lite värmetävling.Mer om detta går att finna på Oskars hemsida.
Behållningen i går var istället att få träffa härligt folk från boxerklubben och att det gick så bra för mina träningsvännerBirgitta och Jennie och för Helena och Jippi....BRA JOBBAT I VÄRMEN FLICKOR.............
Var hemma vid två-tiden seg som en seg råtta,Håkan var gullig och körde mig till mammas grav(jag var så trött på bilkörning,som INTE är min bästa gren).Satte lite blommor och la ett vitt cementhjärta på hennes plats på Åhs kyrkogård,snackade lite med henne ,mormor och morfar om lite av varje och det känns i hjärtat både saknad ,tacksamhet,kärlek och kvarstående sorg samt det dåliga samvetet att jag kanske inte gjort allt jag kunnat för henne när hon levde,men det får jag leva med.
Uffe hade ringt ett par gånger när jag var i småland och när jag ringde upp honom så var han och Ann-Louise på rasta och vi i Derome,han hade velat att vi skulle gå till mammas grav tillsammans och lägga blommor(bra uffe) men nu var det för sent för vi skulle gått ut och fikat eller ätit sen,men han var mätt och vi skulle grilla med julia,sara,johanna,melvin och elma.men tanken var bra uffe,blir riktigt glad i hjärtat när du tänker så .
Avslutade kvällen med att somna på Julias ben i soffan framför tv.n.

Kommentarer
Postat av: maddah

även om jag blivit falskeligen anklagad så är jagändå snäll och tipsar er om en alternativ lösnig till alla era nödiga gäster=)

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/21502386.htm?ca=20s

Kram

2009-05-02 @ 23:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0