pån igen......

Denne snygge grabben ville eller iddes inte anstränga sig alls i gårdagens tävling i Halmstad.Nu är jag allvarligt oroad för att kanske aldrig mera få till det på tävling mera,eller egentligen är jag inte det .Men igår var jag det.Typ lessnade ur och somnade på soffan när vi kom hem.TRÖTT,trött......Det är påfrestande för kroppen när hjärnan ska räkna ut hur det ska tävlas på bästa sätt för att få Oskar att gå som han gör på träning...................Vad tusan är det för fel på MIG?Som inte kan få honom allert och gåvillig i ett par minuter.Han har ju iallafall nästan slutat busa på tandvisningen och går inte ur handen längre.MEN jag VILL VERKLIGEN att han ska visa hur bra han kan gå.........
Bryt ihop och kom igen..Japp,så är det här i Furulundska huset just nu.
Pån igen jag tror han andas................Gammal vistext som kan stämma nu.För andas gör Han (vi) och påt igen ska vi ...Närmare bestämt den 29 Maj och då i Bollebygd och kvällstävling blir det.
En får int ge upp!
Och DET gör jag inte heller för envis är jag och nu har jag deppat färdigt för denna gången,Tjohoooo.

Kommentarer
Postat av: Fabban

JAPP! vet hur det käns vännen....Ena stunden är man färdig att kasta in handduken.... och i nästa...

YES NU TAR VI DEM!!!! ... och det kommer ni att göra den 29!!!!! kram.. och kom igen... det säger du till mig!!:)

2009-05-11 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0