huset fullt

fredagens jobbarbowling med öl och mat var av det stillsamma slaget och Håkan o oskar hämtade upp Pamsan vid halv elva-tiden på natten .trots det så var Lördagens början seg och onti huvet.Lördag kväll anlände frida och Bien och nyklippta ozzy till oskars stora glädje .Grillen gick på högvarv med den ende (tror han)som kan sköta den prylen Håkan alltså.Sen ringde roggan och vill umgås med sina fiskeklubbskompisar(vi) så han droppade in vid åtta-tiden en halvtimma senare ramlade Stefan och Laila in och rödvinet flödade i glasen ,BIG FOOT 15 % ! Dom ynka extra procenten som skiljde DET röda från andra röda gjorde så att Pamsan blev VÄLDIGT trött och somnade i soffan innan schlagerfestivalen var klar.Nu skulle man kunna tro att jag var pigg på morgonen Men icke .SOV TILL KL HALV 11 !!!!!!DET var det länge sen jag gjorde,men gött var det.
Roggan åkte hem vid två-tiden och då anmälde sig Judas,Madde,Johanna,Martin ,melwin och elma som besökare till Furulund.snabbt som ögat fixades en blåbärspaj till fikat och sen grillades det igen.NU ska jag gnugga ner huvudet i kudden i soffan bredvid Håkan och med Oskar vid fossarna sakta låta mig somna till parlamentet eller om jag är vaken över det så somnas det säkert till filmen kl 9.NATTI!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: ullisar

ser att du tänkte på possenten Pamsan ;)

2009-05-18 @ 00:14:58
URL: http://ullrika.se
Postat av: Pamela

Pamsan tänkte inte mycket alls just när possenten inmundigadest,det var mera sen när possenten var intagen ,bortsovd och nästan borta som det tänktes igen.

2009-05-18 @ 06:01:00
Postat av: ullisar

haha! omedvetet hade du således stenkoll!

2009-05-19 @ 13:47:42
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0