Grattis Mamma,var du än är.

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig,blir påmind om dig och så saknar jag dig .DET gör inte lika ont längre och det känns skönt att veta att du inte har ont MEN du kunde väl stannat lite till här hos oss.Ja,jag vet att du inte bestämde själv om den saken men önska är tillåtet.Du blev alltid så glad när du fick paket,nästan som ett barn och med ett vemodigt leende kan jag minnas både när du blev glatt överaskad över nån present eller mest ler jag åt hur besviken du kunde bli för att INTE fått det du önskat dig,mest besviken tror jag du blev en jul när du tyckte det var allför magert paketberg till dig ..........Kommer du ihåg att du surade och gömde undan paketen bakom dörren och inte låssades att du fått dom.Min fina mamma,du var inte så bra på att dölja besvikelser,lite som en vidöppen bok kan man säga att du var.
sen du dog så tycks hela världen bestå av PRICKIGA saker som PRICKIGA kläder,PRICKIGA koppar,PRICKIGA stora bärpåsar och massa,massa prickigt.DU ÄLSKADE PRICKIGA PRYLAR,liksaom att du ÄLSKADE oss,dina barn och barnbarn ,ÅH,jag önskar att du fått vara här och fira din 77.de FÖDELSEDAG med oss,vi som alltid kommer att bära DITT minne i VÅRA hjärtan.
GRATTIS MIN MAMMAÄNGEL VAR DU ÄN ÄR !
iKVÄLL TÄNDER JAG ETT LJUS OCH DUKAR FRAM LITE PRICKIGA SAKER PÅ BORDET FÖR DIG OCH FÖR ATT JUST DU VAR MIN MAMMA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0