det svänger.

Mamsebamse åter på banan.DET är ganska skönt att få må surt en liten stund iallafall och idag varade den inte så länge.Det är faktiskt väldigt sällsynt att jag går ur humör,men idag hände det.
Det snabba tillfrisknadet kan kanske bero på snälla små försiktiga uppmaningar från mina vänner att ta det easy.vilket jag gjorde och dessutom piggar shopping upp humöret. När jag shoppar blir det mestadels blommor och prylar som härör sig till det ämnet.Så hände idag när jag åkte till Tvååker och inhandlade div blommor och armeringsjärn+bräda tll Håkan.
När jag satte fingrarna i jorden på eftermiddagen försvann alla kvarliggande ilskna känslor........SKÖNT..........
Håkan min bästaste vän av alla har anlänt Furulund och dricker en kall öl på soldäcket ,han ska strax sätta far5t på grillen och till bordet kommer Sara ikväll för att umgås med sin pappa och hans Pamsan.Kan undra om det dyker upp nån mer unge?JULIA var är du?INTE hungrig idag.?Jag bjuder på en sexig och fantastisk artist ,som ALLTID gör mig glad när jag hör honom.VARSÅGODAS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0