Vårregn............

Ett stilla vårregn faller tyst till marken utanför mitt hus.Det var våren som var på väg och därav min trötthet.
Jag blir alldeles varm och lycklig av att veta vad som ligger framför mig och alla andra nu.
Har varit ute och gått i regnet....Härligt att känna regnet i ansiktet utan att bli alldeles isande kall överallt.
Jag nöjer mig med denna lilla förändring i väderleken tillsvidare och bara njuter av det.
Imorgon är jag LEDIG som kronan på verket.Vet INTE vad jag ska hitta på ,men det blir alldeles säkert något projekt utomhus med min vackra vovve...han är hjälpsamheten boxerfierad,så allt som görs kommer gå som smort.HA!
Ska sova mig igenom gryningen ,kanske en stund till och bara slappa lungt och skönt i morgontimman,ta mitt kaffe och rostade bröd tillsammans med tidning och liksom bara vara ett slag,tycker faktiskt jag är värd den behandlingen.
Har skickat mitt mejl och fått svar....................alla nyfikenhetsstrutar där ute....svaret var glädjande tror jag ivarjefall.
NEGATIVA TEXTEN KOMMER HÄR:
Nu har jag länge nog retat mig på att INTE det finns något riktigt KÖTT i butikerna om man undantar KONSUM(HÅKANS lilla GULLHÖNA).Jag har alltid innan jag flyttade ihop med Håkan handlat på Willys.Dom har haft kött av bästa kvalitet levererat av Varbergsstyckarna och packat i butiken.MEN av nån helt underlig anledning så slutade dom med det.Det enda kött man kan hitta där är samma ÄCKLIGA kött som ALLA andra butiker i Varberg har.CENTRALPACKAT ÄCKLIGT KÖTT ÄR INGET FÖR MIG.Och nu säger nog vän av ordning att  jag skall handla hos Håkan,men jag är en fri kvinna och jag tycker det är roligt att handla på Willys(billigtmed).MEN KÖTTET INHANDLAS FÖRSTÅS PÅ KONSUM FÖR INTE;ALDRIG ATT JAG TÄNKER KÖPA/ÄTA CENTRALPACKAD SKIT:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0