Om att möta en saknad vän.

NU orkar jag skriva igen,men lite knappt är det.
herre gud vad det tog på kafterna att få sådana massor av information  som jag matats med i helgen.EN underbart givande,trevlig och nyttig kurs det var.Många nya möten med människor som inte bara är människor ,dom är boxerägare också och det skojar man inte bort.HÄRLIGT!!
En annan sak med denna helgen var att jag skulle sova över hos en person som betytt och betyder så väldigt mycket för mig.LENA.........Jag älskar dig!
Vid femtiden i lördags kväll anlände jag till källte`nska huset(stavas det så tro?Min lena har GIFT sig med sin Bosse.GRATTIS TURTURDUVOR!)Lena lagade en alldeles utsökt god kassler gryta och till det pressad potatis och rödvin som vi smuttade oss igenom kvällen tillsammans med massa gamla goa minnen från fornstora dagar.
Det är konstigt vi har inte setts på tio år och pratar inte så hemskt ofta med varandra MEN när vi sågs och jag klev innanför dörren med min multipackning så kunde vi nästan fortsätta med den mening vi avslutade vårt förra möte med.Det är när man känner så man vet att detta är en riktig vän på riktigt.DET har jag aldrig trott nåt annat heller än att det är så.Jag saknar dig i min närhet lena,sorgen var stor och plågsam när du flyttade från Halland(man kan säga att Bosse stal dig,ja,så kan man säga)Vet faktiskt inte om jag kommit över det än.HAR så svårt för avsked i alla former.det räcker att nån av ungarna är här så är det jättesvårt att säga hejdå ,är det det som kallas separationsångest?
Idag lunchade jag och ninochkan mitt i jobbet,hon bjuder alltid på fika på måndagar så idag tänkte jag bjuda igen lite så jag köpte två olika sallader och nina fixa kaffe på maten ,Vardagslyx.
Jag har tränat på balansövningar i kombination med att få tillbaka kampleksaken med Oskar ,gick kanske hyggligt,MEN det tar tid att vänta ut killen,tillsist så släpper han den och så får han tillbaks den NÄR han är i balans  DET går betydligt fortare.Vi tränade lite kontaktövningar och lite fritt följ KALAS gick det .Så har jag gjort gottigast godiset till honom.....torkad blodkorv...känn på den ullisar och mamsebamsebarnen.Vappisar är det sötaste som finnsKAN MAN BLI SÖTARE?

Kommentarer
Postat av: Maddah

Låter som mamse min Haft sig en underbar helg. Massor med kramar från familjens bästaste skidåkare som redan avancerat till medelsvår:) kram

2009-03-17 @ 11:40:51
Postat av: Maddah

Låter som mamse min Haft sig en underbar helg. Massor med kramar från familjens bästaste skidåkare som redan avancerat till medelsvår:) kram

2009-03-17 @ 11:43:06
Postat av: ullisar

inte mycket annat att säga än bläää :)

2009-03-18 @ 21:18:15
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullisar

oj. nä. nu blidde det fel...



det finns så klart massor mer att säga! iaf om den vänskap du beskriver, som i huvudsak att den är sann och essentiell! det där blää:t har med stackars vovves godis att göra...

2009-03-18 @ 21:20:40
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0