Inte bästa dan

Jag tycker INTE om ERIC GADD...........Vill INTE höra den sämsta rösten av alla artister vi har i sverige,VILL INTE.Jag går med hadsfree i öronen hela dagen för om möjligt ha "lite" roligare på jobbet ,tcker att Radio Halland är helt ok att strölyssna på .MEN varför i hela världen ska dom spela ERIC GADD ideligen för.>Nu bojkottar jag den kanalen ett tag.

Tycker också att vi har det SÄMSTA bidraget genom alla tiders musiktävlande att bidraga med i år....RIKTIGT MUGGIG låt som aldrig ens kan klara kvalet .Isåfall ska jag äta två hekto av oskars torrfoder. 
De var det!
Wanja Lundby-Wedin!Man kan undra VEM som lurat henne?
Ja   Hon" påstår" ju att hon blivit lurad ,men min fråga till dig wanja är och blir ,HUR kan du vara så arrogant att du tror DU kan lura alla LO:s medlemmar med den meningen?Samt att det är RIKTIGT dålig stil att inte kunna be om URSÄKT,din käpprövade "ofelbara" kvinna.Jag skulle nog våga påstå att du är riktigt rökt nu.Åtminstonde så har nog de flesta medlemmar tappat ALLT förtroende för DIG.AVGÅ!

Träffade sötaste lilla bäbigriffonen idag,sex veckor gammal och söt som det sötaste lilla trollet,träffade hans söta mamma,pappa,husse och karin-matten också ,var ett tag sen jag träffade dessa goa människor,lilla troll-vappisen ska flytta till Spanien med Sanna. Fruktansvärt söt liten hund,fantastiskt söt liten hund.....Grattis Sanna ,det blir en ära att få ha en sån i sin familj.

Jag blir ARG,när jag inte trivs med mitt slitiga jobb,ännu mer förbannad blir jag av små äckliga notisr i mitt block på jobbet....typ "det är kladdiga trappsteg på kandidatvägen 16-18" undertecknat anonyma Eva H.Jamen vad fan är det för petitesser?Kom igen om jag glömmer en hel trappuppgång.Det här är bara ren och skär löjlighet.TRAMS!

Nu ska jag lägga min ömmande kropp på soffan en halvtimma och börja njuta av in ledighet imorgon.S.K.Ö.N.T

Kommentarer
Postat av: maddah

Är det verkligen erik som gör att du inte står ut med P4?? jämnfört med mycket annat på den kanalen så tycker jag att erik står sig bra.=)

Kram

2009-03-24 @ 22:14:46
Postat av: ullisar

jag gillar erik gadd! men lyssnar å andra sidan väldigt lite på P4... förutom i bilen hem från jobbet när det är sportradio. till en av dina döttrars förtjusning :)



ps. har aldrig gillat fackpampar. Lundby-Wedinkvinnan lika obehaglig som alla andra. håller alltså med.

2009-03-24 @ 23:02:12
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullisar

kanske heter han Eric? sorry!

2009-03-24 @ 23:02:54
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja maddah DET är Eric jag inte står ut med.Hemska människan!Dito Ullisar.

2009-03-25 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0