Balans

Hoppande värk.......Är det nån mer än jag som har/haft det ?Ena dan ont i hela kroppens muskler nästa dag bara ett ben,en dag senare nästan ichiasvärk i benen och ryggen.KONSTIGT!Idag har jag "bara"ont i höger sida av överryggen ,om det nu kan heta så?
Fast mycket piggare mår jag och har faktiskt inte gnällt på en hel dag.Känn på den!
Var och träningstävlade på klubben i vbg med oskar,han var jätteduktig på tandvisningen(det är det som jag är allra mest orolig för )så naturligtvis var jag mycket mera avslappnad efter det och då gick det BRA enligt mitt uppsatta mål.Det enda som var "lite "dåligt var att han tjuvade på inkallningen,men det är ju en bagatell tycker jag,ska bara göra honom lite mer intresserad av mig så han inte tappar fokus när jag lämnar och sen yrar till det och inte vet vem som öppnar munnen jag eller tävlingsledaren(nu i dag trodde han det var jag...fel.)I övrigt var han riktigt balanserad (vi hade ju FÖRSTÅS balanserat ihop oss med gos och kel  innan.NJA han ville inte riktigt hålla om apporten heller ,men den var inte till hans size av mun,klämde läpparna)OCH JAG VAR SÅ NÖJD  med honom och mig med förövrigt som inte glömde balansen och focus.Hoppas det blir likasamma på lördag.Ska in till fbg bk imorgon och träna lite också.
Annandag påsk ska Karin komma från gbg med sin bushund och vi ska träna spår och lite lydnad på pamelas egen appellplan.DET ska bli skitkul.Karin träffade jag på adventslydnaden,det var den gången båda våra hundar var olydiga och busiga och dagen var längre än längst och vi snackade hela dagen lång i denna olidliga väntan som var.TUR att DET var så för det ska bli väldigt roligt att träffa henne igen och så att vi kan hjälpa varandra med våra grabbar.
Nu ska mamsebamse lägga sig på soffan och slappa resten av kvällen(säkert intryckt i ryggdynan av Oskar och med Håkans snarkningar i örat)och njuta av att vara L.E.D.I.G imorgon.NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0