TRAMSIGHETER

Måndag avklarad och idag låg det en lapp från städpolisen EVA H IGEN! Tredje måndagen på raken??????????????????
Men idag tog jag upp det med Goa Gittan (min chef)när hon ändå kom och gav mig papperna om fast anställning att skriva på(nu är det ju INTE så att jag längtar efter att få fast anställning på det jobbet(sörse).Jag sa som jag känner att -Det här arbetet är tillräckligt slitsamt och tråkigt,utan att man varje måndag skall finna en tramsig lapp om att det "är fläckar nånstans".OM man som Denna EVA H dessutom vägrar att prata MED mig utan hänvisar till att vi ska ha kontakt via lappar i framtiden med,så tjurar jag till ORDENTLIGT.TRAMS,TRAMS,TRAMS,ÖVERSITTARFASONER,LÖJLIG LITEN BITTER MÄNNISKAS VERK.
GITTAN SKULLE TA ETT SNACK MED HENNE OCH JAG HAR BETT GITTAN OM FÖRFLYTTNING SÅ FORT DET FINNS NÅN SOM VILL BYTA ELLER OM VI FÅR NÅT MERA UPPDRAG.OCH DET LOVADE GITTAN,DELS FÖR DENNA MÄNNISKA SOM TYDLIGEN INTE TÄNKER SLUTA MED SIN MOBBING OCH DELS FÖR ATT DET BOR DRAKAR PÅ OMRÅDET MED SOM INTE ALLS ÄR MOGNA SIN MOGNA ÅLDER.
NU TILL NÅT HELT ANNAT OCH MYCKET TREVLIIGAR:Tävling med Oskar till helgen och nu spurt-tränar vi.Han är väldigt duktig och vi har ju tränat i falkenberg,varberg i skogen hemma och tillochmed med skott i närheten,så lite hopp har han gett mig.HOPPAS verkligen han kan få visa HUR DUKTIG HAN EGENTLIGEN ÄR!!!!
MEN så är det det där med mattens tävlingsnerver!!!!!!MEN det ska vi ju snart råda bot på md Jörgens hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-30 @ 18:40:07
Postat av: Kattis

Det sker inga misstag i våra liv: bara lektioner....Det finns inga negativa erfarenheter! Bara möjligheter att växa...( KabatZinn)

Håller alla tummar o tår; inf lördag !



Se det som en " lektion"...



Kram

K



Tack f mail. Brev o bilder kommer..

2009-03-30 @ 18:46:43
Postat av: Karin

Hej du ska se att det kommer gå kanon för dig på lördag! :)



Kramar från götet

2009-03-31 @ 07:12:14
URL: http://www.nogg.se/fidelhofhanko
Postat av: ullisar

usch va trist med lappsnack. det kan jag va utan.



krams Pamsan - läste om gnällspikarna i brukshundsklubben också. förstår inte riktigt vad som hänt mer än att det tjuras? blä.

2009-04-02 @ 01:25:13
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0