som om att det inte fungerar att göra nåt alls.

Har idag svårt för att få något överhuvudtaget gjort.Men har gått ur sängen,har ätit ,har gått en sväng med Oskar,innandess klätt på mig,har druckit MYCKET kaffe,Har lagt i en maskin tvätt och vikt ihopa en.Rutingrejs alltihop.Det är som att man inte kan göra nåt alls,för tankarna är hos Viktor och Ingrid precis hela tiden och är orolig för att när telefonen ringer,så kanske den fina lilla spannieln blivit sämre(om det går att bli sämre än han är).
Skriver jag dessutom virrigt ,tycker ni?
Om ni VILL veta vad som hänt viktor så kan ni läsa blogg2 på oskars hemsida http://www.123minsida.se/rolex
Vi skulle tränat för ingrid idag jag,oskar maria,rosso,birgitta zacke och jenny men så blir det inte ,Jag och maria skall träffas i dagsås och lägga spår åt varandra,något måste vi ju hitta på med denna virriga och oroliga dag.
KÄMPA på Lilla tappra VIKTOR...................

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch! Hoppas verkligen lille Viktor är på bättringsvägen snarast.. Håller alla mina tummar! Katten håller alla sina små tassar också..

2009-03-07 @ 14:19:32
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0