pinsamma saker

Av någon anledning som jag INTE känner till har jag genom livet haft lätt för att hamna i mindre och MERA pinsamma situationer.
I ett led av Pamsans bekännelser släpper jag en som idagsläget när man tänker/pratar om det ÄR hysteriskt roligt,men som då var VÄLDIGT,VÄLDIGT pinsamt.

Jag och Julia bodde i Veddige(av alla ställen) ,jag gick då på Komvux och läste in gymnasiet och Julia som var fruktansvärt skoltrött och många gånger osams med sin mamma var i skolan när det passade henne.Nåja det var inte det jag skulle tala om ,men julia har med saken att göra iallafall.
En dag före en lektion gick jag på stan för att göra lite inköp och i godan ro spatserade jag omkring i olika affärer och kollade.Jag tyckte väl att människorna jag mötte såg ovanligt glada ut och tittade lite roat på mig,men,men brydde jag mig ,nope.Gick väl i stan ca en timma ,sen till skolan ,vi jag och mina girls stod ute på skolgården och pladdrade om allt NÄR jag tittade ner på min jacka och vad tusan .VAD är det som hänger där?Tror knappt mina ögon!DÄR HÄNGER ETT PAR RÖDA PORRIGA TROSOR(SOM JULIA FÅTT I JULKAPP AV NÅN ),DOM HÄNGER FULLT SYNLIGA OCH DINGLAR I KARDBORREBANDET PÅ FRAMSIDAN AV JACKAN I BRÖSTHÖJD UNGEFÄR.Dom var KLAR-röda och glansiga och SYNTES verkligen...........FATTAR NI ?,jag har gått med dom dinglande på jackan hela tiden i alla affärer jag varit i .Ett par RIKTIGT glansigt röda trosor dinglande för varje steg jag tog.LENA och MARIA bröt ihop totalt när dom förstod hur det hela sett ut .
DET VAR INTE KONSTIGT ATT ALLA SÅG VÄLDIGT ROADE OCH GlADA UT PÅ STAN NÄR DOM MÖTTE MIG.
Tänk vad många jag gjorde glada DEN dan.
(jag hade tvättat jackan ihop med trosorna och då hade dom fattat tycke för varandra,tydligen.)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha, det är verkligen en fantastisk historia=) Galet roligt! =)

Sikka karmapoäng du måste ha samlat den dagen=)

2009-03-19 @ 23:27:26
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: ullisar

åååh! sicka taskmörtar alla var som inte sa nåt?

ünderskön historia iaf. tack för den!

2009-03-20 @ 20:46:35
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0