Nu vet jag.......

Har ju varit så inihelsike irriterad,arg och gnällig hela veckan lång.....Jag vet varför nu......Nån influensatyp har slagit sig ner i mina blodbanor och mina muskler.Har ont,ont ,ont när jag rör mig,när jag inte rör mig,dessutom snorig,fryser och svettas omvartannat,yr i huvudet(mer än normaltillståndet hos pamsan) så idag orkade jag inte längre utan åkte hem efter första jobbet och lämnade Stegerudarna utan städning....Orkar inte alls mer just nu.
MEN sablans skönt att veta att min irritation härör från nåt som man kan förstå.
Ska strax krypa ihop på soffan ihop med oskar och försvinna in i dimmorna ,har proppat i mig lite värktabletter,plus en shot på vitlöksklyftor/honung och vatten(birgittas goda råd i går på träningen,men pussar av håkan brinner nog inne idag).


DEN HÖGSTA LYCKAN I LIVET ÄR ATT BLI ÄLSKAD FÖR DEN MAN ÄR.
ELLER RÄTTARE SAGT-ATT BLI ÄLSKAD TROTS DEN MAN ÄR.

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch! Du får krya på dig! Drick mycket te, och vila mycket. Och så får gubben din ta hand om dig och serva dig mycket här;)



Kramar

2009-03-27 @ 13:00:28
URL: http://www.nogg.se/fidelhofhanko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0