Fredag

Tidigt som tusan på fredagsmorgonen sitter jag här och skriver,precis som om jag inte skulle ha annat för mig.Väntar på brevbäraren som av någon okänd anledning INTE kommer i vanlig tid på Fredagar(varför,måste ta reda på detta ,NU!)
Fick mejl av Trippan igår om nästa helgs upplevelser,ska bli så jäkla kul att gå på hundkurs på Alleby och för all del "SPÄNNANDE"i allra högsta grad att presentera sitt lilla miffo för alla andra .Lovade baka en eller två kakor ,för Bennyn gillar kakor sa Trippen,men vad för kaka ska bakas då ?.
Ärt jag trött innan så är det inget mot vad jag kommer vara på söndagkväll efter två fullproppade lydnadsdagar.Pratade med Lena S,och ska sova där .DET ska bli om möjligt ännu roliga ,det var ett tag sen vi träffadesHOPPAS verkligen det blir åtminstonde hälften så kul som jag tror det blir.Då är jag väldigt,väldigt NÖJD!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag känner mig både lite avis men också en konstig känsla av panik när jag tänker på att åka bort en hel helg på kurs. Men Oskar kommer såklart att uppföra sig som han ska. Jag önskar dig en helt underbar helg med mycket trevligt folk kan jag tänka. Kramar!

2009-03-06 @ 07:14:35
Postat av: maddah

åh sova hos lena, gud då roligt. hälsa och krama henne i massor från mig. och samma sak med sophia ifall hon skulle dyka upp.

Lycka till och massa krams

2009-03-06 @ 09:11:38
Postat av: pamela

ÅSA: Såklart är inte riktigt SÅklart,men ett visst hopp finns.Tack gulliga Åsa,jag ska göra MITT bästa för att det ska bli kanoners,OCH att träna/träffa andra boxermänniskor ÄR alltid lika KUL.

Maddah:Ska krama Lena massor,har saknat henne sen den dag hon flyttade till götet.

2009-03-06 @ 12:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0