Det är en smilgrop!

Människokroppen har en fantastisk skyddsmekanism,som slår till när knoppen blir alltför ansträngd.På både gott och ont skyddar din kropp dig från att minnas saker som inte bör bli ihågkommna.jag är ett levande bevis för just det fenomenet.
För det allra mesta så har det ingen som helst betydelse,men när saker som man borde kommit ihåg också är utraderade i skuggan av allt ont som inte vill kommas ihåg   det är då....som det blir jobbigt.

Jag är glad när du är glad,jag gråter när du gråter.Det är väl ungefär jag det.
Nu är det inte så att jag är lessen,deppig eller nåt sånt alls,tvärtom jag är väldigt mycket ibalans med mitt inre och yttre(även om just det kanske är en källa till oro)

Jag har nog lite åldersnoja för dagen,jag blir INTE yngre hur mycket jag än vill.MEN om jag haft en stor tillgång till pengar ,så kan man köpa sig ett vackert yttre eller ett lite yngre ,eller åtminstonde inte äldre utseende.
JULIA du får INTE säga att min skrattgrop ÄR en rynka!!!!!!      DET ÄR EN SMILGROP(den har varit där i alla tider).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0