Är påven dum?

JUPP! Jag är ledig idag ,men sitter här klockan fem på morgonen ändå och skriver(fast det tar ju en stund så ni får det inte riktigt SÅ tidigt)
V.A.R.FÖ.R? Kan jag inte sova när jag ÄR ledig.Ingen som vet,ingen som vet.
När jag nu ändå kommit uppDet finns ju inte så mycket annat att göra riktigt än.
Skulle jobbat idag ,men så blir det inte.Måste skaffa mig ett annat jobb ,detta tar slut på min kropp.DET är så jävla slitsamt och därmed blir det InTE roligt heller.Är ju helt slut i armar och ben när jag kommer hem på em .Gick och tänkte på det igår på jobbet .Tänk om jag inte får nåt annat jobb,ska jag hålla på med detta resten v mitt liv?NIX,då dör jag hellre.Så är det.Nu kanske jag är lite väl negativ,men så är läget för dagen och jag lever i nuet,hoppas jag.
Med risk för att få hela moder jords katoliker över mig ,så måste jag ställa frågan .ÄR påven en ovanligt dum gammal gubbe?Det kommer ju ideliga "dumma" uttal ifrån den mannen.Nu senast så gäller det kondomer!Kondomer skulle enligt påven P inte vara ett sätt att hindra AIDS-smittans spridning.Vad fan har han mot kondomer? Jo det skulle ju kunna hindra att någon av guds utsända spermier ínte skulle komma fram till målet! MEN behöver dom det då,ALLTID? Jag är ganska säker på hur gubben vill att det ska gå till.Han tycker att avhållsamhet är lösningen,men sexualdriften är just en drift och mycket svår att avhålla sig från ,speciellt om man  inte har så mycket annat roligt omkring sig (som man får anta att det är i dom mest drabbade områdena).ÄR det inte viktigare att bekämpa AIDS i länder med stor spridning(och ett led i att stoppa eller minska spridningen måste väl kondomerna vara,eller?) även om PåVEN inte fattar det.HUR har han tänkt sig att stoppa smittspridning ?
NOG OM DET:Glöm inte tala om för era älskade att ni just älskar dom,en dag kan det vara försent.

Kommentarer
Postat av: Maddah

Nä nu får du hålla fast vid ditt jobb tills du hittar ett annat. Och ja påven och de som tror på honom är nog dumma på riktigt, hörde du inte det som var för några veckor sedan om en våldtagen 9 årig flicka som blivit gravid som mamman ordnade abort blev typ utstötta för det inte är ok med abort. Men våldtäkt av barn är tydligen inget fel. Kram

2009-03-18 @ 16:17:36
Postat av: Anonym

Vad hände med ditt grönsaktsstånd på Torget?



Ja; Påven o hans anhang ÄR ett kapitel f sig...( skulle gärna skriva;MYCKET... men då tar raderna upp f mkt utrymme här)...haha...



Kommer du t utställning/Örebro?



Vad roligt att läsa om dina o Oskars framsteg!Håller tummarna för er ständigt; det hoppas jag att du vet....?



Stor varm kram till dig...OCH kung Oskar!



2009-03-18 @ 17:20:34
Postat av: Kattis/Örebro

Glömde skriva namnet; inlägget ovan!Här kommer det.....



Kattis

2009-03-18 @ 17:23:09
Postat av: ullisar

det är nog så att påve kan du inte vara om du inte är så skadat religiös att du bortser från allt jordiskt. det är sorgligt.

2009-03-18 @ 21:17:29
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0