Pameladagen!

När sommaren är som bäst ,då finns inga bekymmer.
Har haft en helt jättebra midsommarhelg.Först midsommar med alla glada vänner i Glommen  och god sill/potatis/jordgubbar och snapsen och en engelsktalande  pamsan och mona som dessutom sjöng på engelska för alla som ville höra på(några var finkänsliga nog att göra det). Och sen så jäkla trevligt med Håkan och Oskar(vi har alltid trevligt men det var inte mindre trevligt för det),Håkan och jag (oskar också) hade efterfest i Garaget och satt där i regnsmattret från plåttaket och en lätt åska när midsomarnatten gick över i midsommardagsmorgon så cosy så.midsommardagen så hade vi åter en liten fest för oss själva i garaget våran nya partylokal,satt och läste gamla dagböcker och skrattade åt gamla kort (förlåt barna ). På Söndagen så skulle jag träffa mina boxervänner i Ullared (så roligt) vi träffades vid elvasnåret och snackade och tränade tills fyratiden och en hel massa ideer fanns med hem,för dom är helt underbara med att kunna förmedla och fundera och risa och rosa för att få ett så bra resultat som möjligt .DESSUTOM hade dom bästaste fika"brödet" smörgåstårta och kaffe bara det var ju skitmysigt.På Lördag ses vi igen och då är det allvar,det är tävling men det går säkert bra för oss alla så som vi tränade.
På kvällen kom Madde,Julia och Nisse för att äta lite NICE .
Idag mitt i tvättstugejobbet på Håsten fick jag ett gulligt mms från maddah som blinkade till mig och skrev GRATTIS på namnsdagen världens gulligaste mamma (ÄR JAG DET?)(OCH HAR JAG NAMNSDAG IDAG?)Hittade bara Paulina och Paula ,men Pamela är ju snarlikt eller?Ivilket fall så var det gulligt madde och din mamma blev väldas glad,TACK gumman!

Kommentarer
Postat av: maddah

Japp det är din dag men de har plockat bort det. kolla här http://sv.wikipedia.org/wiki/22_juni så får du se.=) puss puss

2009-06-24 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0