Jag mår illa!

Klockan är nu 13:20     Nu BÖRJAR  jag må bättre än illa..............Tyckte inte alls att jag blev berusad,men så var det av dagens illamående att dömma.
Skitkul hade vi i allafall.
10-års-jubileum ska väl kännas?CORRS bjöd alla västligt anställda på Thai-buffe på Eriksbershallen ,bussresan bjöds vi på öl eller  cider eller som jag och Jannicke föredrog en av varje +en till.Champagne och popcorn,röda clownnäsor och bordsplaceringspinne välkomnades vi med.Mingel och mera champagne som om ingen morrondag fanns rann det med lätthet ner i srupen för att lite senare ha nått skrattstrupen sen var vi igång..........Jäflans god mat ......Mycke mat ,många sorter....KANONGOTT! ÅT som om jag aldrig fått mat förr(PROPPMÄTT!!!).  Panacotta och kaffe till efter maten.  Oj glömde vinet vi fick som inte man precis blev lessnare av.
Clown och trapetsuppträde(inte min likör)efter maten ,sen blev det liveband blandat med DJ-musik.
Jannicke ,Sanna,Stefan och jag gick till hamnen och satt där och drack lite vin och öl och babblade som man gör blandat med skratt i regnet så gick kvällen mot hemresa(Gitten våran egen lilla Chef förvann ,var som uppslukad av jod´rden INGEN HADE SETT HENNE EFTER MATEN???????? ,enligt en upplyst person så "hade det råkat komma en bil för bi så hon hade åkt hem??????.KONSTIGT!!!!)Nu var vi ju i "närspritengårinsågårvettetut"-tillstånd,så vi tog glatt emot det öl som serverades på hemresan(vem hade en endaste tanke på morgondagen?).Jag ringde Håkan som statade resan till Varberg vid två-tiden(lilla gubben,som skulle upp vid fem-tiden och jobba....Puss ÄLSKAR DIG:)
Nu lovade jag ändå trots Håkans ord om att "lova nu inte en massa fyllon att jag ska köra runt med dom också när jag hämtar dig"att Stefan och Jannicke skulle få åka med!!!!
Han körde så snällt hem dom sen ville han nog helst att jag skulle somna eller åtminstonde vara tyst på hemresan ,men vem kan det. Somnade som en klubbad oxe när jag kom hem och vaknade som en RIKTIGT illamående gris.....
Usch!!! och FY ! Vad DÅLIGT jag mådde   orkade stappla mig ner och ta en treo     sen la jag mig ijämnte min alldeles goa varma snälla Oskar,som som tur är är en riktigt morgontrött hund.Där låg jag tvärs över sängen och med vidöppet fönster och omäxlande genomsvett och  iskall och ett illamående som gick ivågor genom kroppen,vågade inte ens vända mig av rädsla för att behöva spy....Men så skedde INTE utan efter några timmar i denna vidriga tillstånd ,så kunde jag knalla upp och dricka kaffe och äta mig en macka och nu börjar jag bli som folk igen och det lär dröja innan jag  hamnar i denna sits igen.DET ÄR INTE KUL ALLS ATT VARA BAKIS...FÖRSPILLT TID kallar jag det och så är det en hel dag går ju för böfelsen bort.......MEN det var iallfall kul igår. 
Tack COORS!Och många gulliga tack till hemtransportören och gulliga Judas som tog hand  om Oskar,TACK,TACK!

Kommentarer
Postat av: Fabban

Rackarns var NÄRA du var mig!!!!! Du bara MÅSTE ha sett Ostindiefararen!!!! JAG JOBBAR DÄR ... OCH var där !!!!!!

OM du satt vid hamn kanten kan du bara inte ha missat lilla skeppet.... eller nja... kanske énligt din beskrivning hihih... synd att vi inte sågs....

Men det tar vi igen i sommar. Kram Fabban

2009-06-13 @ 23:06:33
Postat av: Anonym

Jag SÅG det ,men satan i gatan jag SÅG inte DIG min underbara vän.SÅ synd när jag ändå var i faggorna och så kul vi kunde haft en stund när mamsebamse var på lyran Puss Terese vi tar igen det på SM.Pamela

2009-06-13 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0