midsommarnatten plockar jag....................



Jag vill till er alla  önska er en RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR.
trodde i det länsta att jag Håkan och Oskar skulle fira en alldeles egen skön midsommar,MEn detta godkänndes inte av det glada goa gänget vi brukar fira just denna högtid med,så i kvällningen bär det av till Glommen eller kanske mera öster om denna gång.
Förra året var alla här och många goa skratt blir det,skratt som fortfarande är lätta att aktivera pga somliga små gubbars påhitt(LÄS: HÅKAN).
Johanna är så snäll att hon kör hem oss i midsommarnatten,så jag kan plocka mina blommor hemma,till drömmen om Håkan.
Till mina ungar så säger jag detta: Sofie,Roland.....Kör föriktigt med mina guldklimpar till och från AstridLlindgrens värld......Hoppas ni får det underbart och ungarna får många fina minnen med till mormor att berätta om.
Madelene och Nisse.........plocka en sjublommors bukett lägg den under maddes kudde ....Låt henne drömma om Nisse och de kommande ? Barnbarnen.....BY THE WAY::::Ha en skitkul fest......
Julian........Av din blogg att dömma så kommer du få en rackarns kul kväll i Rolfstorp.BARA den inte blir FÖR kulig ,gumman min.

Helt enkelt HA EN SKÖN MIDSOMMAR ALLA!

Kommentarer
Postat av: Julia

Glad Midsommar mamma (hon som inte svarar i telefonen)!!

Jag ska ha så roligt jag nånsin kan och det lär inte bli några svårigheter med det gänget=)



Och innan jag lägger mig ska jag plocka sju sorters karlar som jag lägger under kudden och drömmer om=)



Puss&Kram Älskar dig!

2009-06-19 @ 15:28:40
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: den svarta

Glad midsommar älskade mamman, lade nisse under kudden inatt och sov så gott så=)



Kram älskar dig

2009-06-20 @ 11:30:11
Postat av: nisse

plockade sju sorters blommor men jag drömde ju om en alfa romeo, mmm skall jag flytta kanke ;)

2009-06-21 @ 10:51:00
Postat av: maddah

Om det står mellan mig och en alfa så kan du faktiskt få ha båda min älskade=)

2009-06-21 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0