Gullputte!

Lerum 31 Maj 2009Här är han i alla sin glans!MIN alldeles underbara hund,som kanske eller inte tog sin största seger just denna dagen,MEN det berodde inte på honom eller nån annan heller.Men för mig kändes det som den största på länge.......Han var cool som satingen,var hur go som helst mot allt och alla.Blev inte triggad till stress alls.Så lugn har han aldrig förr varit i såna sammanhang ......OCH JAG VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD FÖR DET..........DET var bättre än alla vinster i världen för mig.TACK Kristina för att du tog dig an killen med sån energi och sån glädje.Du var skitduktig som visade så många med så mycket energi och ett skratt på läpprna och i ögonvrån .Du var i ditt esse där bland alla våra fina boxerhundar.TACK säger jag och Oskar.
På bilden är det Oskars uppfödare som visar och som också blev gruppvinnare med "KOLA" och hennes snygga ungar,där bla.Oskar ingick.
Oskar tog ändå en hedrande etta och konkuransen var tuff,så med den ettan och den värmen som dagen bjöd somnade både hans matte och han som två klubbade flodhästar vid hemkomsten.
Behöver jag tillägga att som vanligt när jag träffar likasinnade boxerfolk så STORMTRIVS jag,och så var ju bästaste Therese där också så dagen blev alldeles för kort,kunde blivit kvar en vecka minst och ändå tyckt det vara för lite.

Förövrigt så gick helgen så sabla fort...Och det har Måndagen också gjort,Just nu så tycker jag faktiskt att mitt arbete är kul!!!!!Är jag sjuk??????????????????????NEJ inte sjuk ,men jag har bästa chefen i stan!!!!!.
Snart ska det ut till Min huvudstad GÖTEBORG.STOR(medarbetare från hela landet) firmafest med mat och dryck till underhållning av hemligt slag.SPÄNNANDE JU!!!

Hela trädgårdens blommor och grönt har fått världens fart nu när värmen äntligen kom,och kvällen har ägnats åt att trimma,vattna och få besök av Maddah och Nisse på genomresa till fiskespöna i Rolfstorp(blir alltid lika glad när jag ser dom,mina ungar och deras respektive)Men inte fick jag nån Mors-dag-present(får jag nog inte innan dom får en officiell inbjudan till mors-dags-middag-i-efterhand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0