Sju år i trygghet!

YES!!Sicken tur att jag kom på det i grevens tid(eller Håkan hade nog inte märkt det ändå)Precis som jag försökte få tjejerna via mess att hänga på till klubben och träna ,så kom jag på eller såg datumen på mobilen den 2 Juni!!!!!
Just det den 2 Juni för sju år sen skulle vi ha brännboll och sen gå ut på krogen med komvux innan alla slutade.Den bästa kvällen i mitt liv blev det.Återhittade (vi var grannar för länge sen)Håkan på jurassic park(eller Gustavs)Tjatade stora hål i huvet på honom om att följa med hem till Veddige,viket han alls inte ville,deffenitivt INTE Veddige.Han hade "match" dagen efter (fotbolls-WM Sverige - England 1-1)Men eftersom jag var ganska laddad´och "mycket tjatig" så lovade jag att köra hem honom till matchen(gick INTE;var alldeles för bakis).
Boffen kom och hämtade honom innan middag för att han skulle hinna hem i tid till "sin" Match.

på morgonen satt vi i köket och rökte och drack kaffe under fläkten,när Julia kom upp oh såg Håkan för första gången.
När han åkt hem så sa hon........VAD HÅRIG HAN VA MAMMA!...RÄTT han är lite lurvig,MEN han är den finaste jag vet......OCH HAN HAR GETT MIG TRYGGHETEN TILLBAKA.

Så jag stannade hemma och fixade till RIKTIGT god mat(kött ,gratinerat med potatismos och kantarell/chamignonsås och till det sockerärter och färska morotter slungade i smör och persilja.Till det dukade jag fint med servetter och två tända ljus(jo,det var varmt nog ändå).SJU ÅR????SOM GÅTT SÅ FORT!
Vilken tur att jag ÄR tjatig,när viiinet runnit in!Håkan är naturligtvis den som har svart skjorta,de andre är roughert(vår" adoptivson").
Träningen blev framflyttad till i morgon förmiddag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Störstaste grattiset till er båda=) Har svårt att tro att det finns något mer par som passar bättre ihop än ni?



Kramar!

2009-06-02 @ 20:10:08
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Julia:Tack!Du har så rätt mitt lilla troll.kramzz

2009-06-02 @ 22:16:33
Postat av: ullisar

ååh! megagrattis till fångsten av din stora håriga!! din lille håriga är det väl kört att få nån fason på :)



krams!

2009-06-03 @ 00:05:07
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0