oron gnager hål i magen

Jag ÄR orolig för min store, starka ,stolta ,vackre hund!
igår var vi hos veterinären för att Oskar var inte som han brukar han fick en grundlig undersökning och medicin för sina variga ögon.Vi tog massa blodprov för att se om det fanns nån infektion,men NEJ!
Han fick penicillin och har tills nu fått två tabletter ,jag tror att han mår illa av tabletterna för han käkar gräs och det rinner saliv ur munnen .Det togs prov på fästingburna sjukdomar ,men NEJ inte nåt sånt och det var ju skönt.MEN jag oroar mig så jag får ont i magen för min grabb,han är ju mitt hjärta,mitt liv.
Har fixat käk .gryta med potatismos och jordgubbspaj med lättvispad gräde till efterrätt och ingen Har jag snubblat på på hela tiden,han brukar ju finnas bakom mig och hoppfullt vänta på om det blir nåt i  byttan när jag vispar eller om det möjligen kan ramla ner nåt kött när jag skär på skärbrädan,MEN INGEN SOM JAG RAMLAR ÖVER:
OSKAR bli FRISK NU!!!!!!!!
Han var ganska som vanligt i morse tills han fick frukost,sen började han svälja,svälja,svälja och han mådde nog inte bra alls,detsamma när vi kom hem från dagis/jobb.BLI SOM VANLIGT MIN ÄLSKADE HUND!!!!!
Är han lika berörd i morgon så får det bli ett nytt besök hos veterinären.

Kommentarer
Postat av: maddah

Kryas dig på oskar vappisen.

2009-06-16 @ 20:39:25
Postat av: Åsa

Se till att bli frisk nu Oskar.

2009-06-16 @ 22:15:25
URL: http://www.123minsida.se/Zacco-boxerbus
Postat av: Lillpälsen

Puss på nosen Orre, krya på dig=)

2009-06-16 @ 22:55:06
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Fabban

Lilla vännen.... krya på dig lilla gubben... man ska frisk och springa omkring på sommaren..

Hoppas vi ses snart kompis....

pussar och kramar från Stina

2009-06-17 @ 06:11:36
Postat av: Oskar och hans oroliga matte

TACK,Tusen TACK för att ni är så gulliga allihopa,vi älskar er era sötnosar.

ska så snart dom ÖPPNAR ringa för att få ny tid ,Googlat hela efternatten och nu har JAG ställt diagnos,hoppas bara veterinären inte är som människoveterinärer utan det går att ha en egen teori utan att dom blir förnärmade.....TONISILLI Heter min diagnos och allt precis allt stämmer med den.

2009-06-17 @ 06:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0