liten ömsint tanke.

Är det konstigt att jag blir glad bara av att få välkomnas hem i denna gröna famn av livskvalitet.Här har jag mitt trygga bo i världen,här hämtar jag kraft och aldrig studsar det några hårda ord mot väggarna eller bladen i trädgården.Här utvecklas jag ännu som människa,här får jag sätta fingrarna i jorden och ODLA.Här bor Håkan ,Oskar,stefan Gemrud(kanin)fyra hönor en tupp ,men mesta ,största inneboende gästen är KÄRLEKEN.Kärleken till varandra,till den plats som valt ut OSS som inneboende,till naturen runt om oss,till våra barn,till våra barnbarn,till vårt lilla "sladdbarn" oskar.
Ja här vill jag leva tills jag dör,här vill jag sova äta skratta gråta.HELT ENKELT L.E.V.A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0