Affärs-Dizz

Sticker strax till Varbergsklubben för möte med Birgitta och doggsen.Lagom varmt sa Oskar om morgonen och jag håller med.Borde verkligen INTE sitta här ,ska fixa till den gamla  ,det tar mer och mer tid i anspråk allteftersom tiden går ,men inte hänger jag läpp för det.De ska SYNAS att man levt! Annars har man kanske inte det,eller nåt sånt.
Skulle i förra veckan fixa mig ett par nya skor.....Det slutade med att jag bara var irriterad för att det iNTE finns skor till mina fötter.Javisst !Dom ÄR EXTRA breda,men jag står stadigt på dom och" vackra blommor HAR stora blad"
Sen ÄR ju vissa affärer med fotdon i Varberg INTE heller direkt kända för sin trevliga personal.Jag ifrågasatte på ett trevligt vis.- Varför har ni inte större skor än 41.or?   -Nä men(litet syrligt leeende i ansiktet på den)-VI kan ju INTE ta hem såna skor som vi "kanske "bara säljer ett par av..  VA????? Är jag den enda som har storlek 42 på damskor? Nej det är jag INTE!
Men iallafall är jag inte intresserad av att ens gå in där för att fråga en annan gång,om dom så har ett berg av 42 .or.
Dizza ANDERBERGS SKOR!!!!!!
Om jaghar stora grejor så harden blivande BASEBALL-stjärnan Oscar Carlsteth  kollossalfötter(var köper han skor?)
STORLEK 50 skojar man inte bort.

Kommentarer
Postat av: nisse

Du är inte ensam om sko problem, finns att köpa i usa eller på intersport i göteborg de har en xl affär där ovan för nordstan nån stans.

2009-06-04 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0