Regnbågslandet.

Jag fick ett så tråkigt besked via mejlen i förrgår,jag blir riktigt och uppriktigt lessen för Mildreds skull.     KOLA ,Oskars mamma hade mycket tragiskt inte gått att rädda från en från början rutinmässig operation av en juvertumör som visad sig vara cancer i stora delar av kroppen och lilla kloka ,snälla,duktiga underbara KOLA fick se sig besegrad av den jävla sjukdomen.
Kola blev inte ens sex år gammal ,men hon har ändå hunnit att uträtta så mycket ihop med sin matte.
Kola är mamma/mormor/farmor till många fina goa,duktiga boxerhundar som funnit många goa ägare runt om i landet och genom dessa hundar lever Kola vidare och jag som ägare till en sån underbar hund skall åtminstonde försöka att få Oskar att göra sin mamma stolt där uppe i hundhimlen där man får sova på mjuka soffor,äta köttbullar och ben hela dagarna ,leka med alla andra boxerhundar som lämnat sina lessna mattar och hussar kvar här på jorden ännu en tid.Jag är säker på att när vackra Kola tassade över regnbågsbron stod ALLA boxrar som finns där och välkomnade henne med glada skall och mycket kärlek. 

Kommentarer
Postat av: maddah

Så bedårande söt hon är, oskar ser ut att ha fått hennes snälla ögon.



Kram

2009-07-08 @ 23:02:29
Postat av: Julia

Ja, bedårande söt var hon! Hon leker nog för fullt med Zune o co just nu=)

2009-07-09 @ 22:35:21
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0