ÄT!!

Igår hade jag en sån där "guld-dag" med hunden hela dagen och till det trevliga goa glada människor och hundar omkring mig.Kan man annat än somna nöjd då?
MEN idag på morgonen och hela resten av dagen har jag varit så in i bängens trött!!! VARFÖR??????
Allt blir ju så mycket jobbigare vid just den känslan att man skulle kunna somna stående och inte vakna innan man ramlar i backen.
Nu ska jag iväg till Ingrid och vår återkommande surströmmingskalasande umgängestund.
Undras om mina barn nånsin kommer att försöka lära sig äta den delikatessen??????????
Dom bör göra det FÖR det är så gott!

Men jag är nöjd ändå med att ha gett dom ett stort urval av all värdens mat ,att dom inte FÅTT säga att mat är äcklig.....MAN MÅSTE JU GE MATEN EN CHANS !   OCH SIG SJÄLV!     ALLTSÅ ÅTMINSTONDE SMAKA!     .TOTALT förbjudet vid matbordet i mitt hus och idag tror jag att dom är ganska glada för det.
JAG FULLSTÄNDIGT HATAR NÄR FOLK SITTER OCH FNYSER,BLÄAR ELLER SÄGER ATT MATEN ÄR ÄCKLIG!!!!!
Så mina små flickor .....LÄR ER FÖR TUSAN ATT ÄTA SURISAR OCKSÅ..........NI KOMMER ATT TACKA MIG EN GÅNG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0