sometime people is just boring and grey.......

Japp,då var detta års Weels&wings slut då,och inte fick vi se så mycket av det fast kvällen var bokad för gamla raggartakters återupplivande.
vi jag ,håkan ,ingrid och magnus och så magnus kompis benny som ägde bilen vi skulle cruisa med en chevakombi vit och vacker,samlades här på furulund vid sjutiden.
Grillen fixade karreskivor och till det lite kantarellsås och kryddpotatis och sallad ,vin ,vatten och öl fick upp stämmningen hyfsat bra .julia anände lagom till maten också ,hon var utsedd till kunglig hundvakt på Furulund.

Man kan väl  sammanfatta cruisingen till eller från sparbankshallen till shellmacken ,sen liten promenad till rosenfredsskolan och tillbaks till shellmacken.
Sen var vi hemma igen .Håkan försvann mellan grinden och huset nån gång vid midnatt,julia och undertecknad gick ut på sök efter honom och det var lätt att få upp ett spår. Ett snarkspår!  Ljudliga snarkningar hördes så fort vi stack ut huvudet.......bakom huset till hälften på altanen till hälften i grust sov lilla gubben den oskyldiges sömn ...På rygg med vidöppen mun som snakningarna som kom från honom och hördes vida omkring.Typ det var väl det enda som hördes i sommarnatten.

Jag hade roligt och det var trevligt att få festa ihop med ingrid och magnus .Tack magnus för att du chaffade och ingrid för många glad skratt.Även Julia ska ha stora tacket för hundvakten.

längsta sovmorgonen i mannaminne blev det idag ,sov tll halv ett ,åt frukot halv två klockan halvfyra kom bien och frida och tryffelhunden ozzy och fikade ,sen gick vi en runda alla fyra och nu är sommarens kortaste dag snart slut igen.
Imorgon ska vi till martin som fyller,tisdag tänkte jag föreslå karin att komma istället för torsdag då jag har dubbelbokat igen!!!   Surströmming ska ätas hos ingrid och då hade jag bokat med karin om träning ,jag är så snurrig ibland. Onsdag ska vi ut på böljan blå   .....Fladenfiske med håkan roughert,madde och julia.DET ska bli så jäkla kul..................

Jag borde kanske inte skriva så här........Men jag träffade nog historiens tråkigaste person igår......Kunde inte låta bli....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackars Håkan, det är hemskt när man blir så akut trött. Det går inte att stå emot. Tur att du snarkade så att de kunde hitta dig.

2009-07-19 @ 22:10:00
URL: http://www.123minsida.se/Zacco-boxerbus
Postat av: Karin

Tisdag blir svårt. Har mina kusiner från USA här från måndag till onsdag. :/ Jag ringer dig senare idag så kan vi planera lite mera :) För nog sjutton ska väl vi klara av att få till en dag med träning?;)



Kram

2009-07-20 @ 09:08:57
URL: http://www.nogg.se/fidelhofhanko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0