sant!

Jag är så glad för att min lilla Judas inte har så mycket tid för sin mamma längre!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Precis samma sak hemma här. Elin har varit hemma mycket under sitt sommarlov men nu börjat träffa kompisar mer. Härligt!!! Ut i livet med er!!!! Önskar bara att jag kunde skona henne från alla tistlar och andra taggigheter som hon förmodligen kommer att möta.

2009-07-29 @ 08:41:57
URL: http://www.123minsida.se/Zacco-boxerbus
Postat av: pamela

ÅSA: Jadu det är inte mycket vi kan göra för att skona våra älskade ungar från tistelskogen! MEN vi kan finnas där och varsamt plocka ut taggarna och stoppa infektion i dom såren,med en varm innerlig kram runt deras små kroppar.

2009-07-29 @ 08:52:49
Postat av: Judas

Och det är så skönt att slippa umgås med er varje dag! Nej, jag saknar er lite men ska nog snart hitta en lucka, om inte annat så ses vi den 8:e och då får ni även träffa världens gulligaste Simon=)

Kan hända att han vill ha någon slags ersättning för att vara ihop med mig, sån som Nisse får varje månad för att vara ihop med Madde....

2009-07-29 @ 10:48:10
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja,ja han får väl ha sjutusen i månaden han som nisse!

2009-07-29 @ 10:59:37
Postat av: nisse

plus traktamente, de är fan inte lätt med dedär dahlinarna

2009-07-30 @ 15:44:54
Postat av: ullisar

jasså? det finns ersättning att hämta ut! å här har jag umgåtts med dahlinskorna helt gratis :D

2009-08-02 @ 20:00:44
URL: http://ullrika.se
Postat av: mamman till dahlinskorna

Nä hörru ni,nu börjar ni bli lite näriga.....mamse har inte SÅ mycket i kassan för köpta pojkvänner och anda vänner.

2009-08-02 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0