vilken ska bo hos mig?

Jupp,nu har äntligen brevet och svaret från 3 kommit.Dom löser oss från abbonnemanget och låser upp telefonerna(även om det inte är dom telefoner vi har nu,så skit i det för nu ska nya inhandlas)och det är nu det blir svårt att hitta rätta mobilen till pamsan.Jag vill ha en BRA modell,samtidigt som jag är YTTERST svag för vackra ting.Och det FINNS riktigt LÄCKRA små teknikunder där ute i teknikvärlden.Men här kommer det att protesteras mot mitt val från höger och vänster.BARA för att jag har LYCKATS ta sönder ett par stycken.JAG har INTE kommit över sista mobildöden,det hände när jag fått min skitsnygga,vackra gulliga läckra purple-Ericsson förra julen.ÅH,den var så fin,lila metallic,ja så nära pefekt som en mobil kan bli och den fick endast leva en(1) månad i min ägo.Det var när jag städade ut mammas lägenhet när hon dött som jag det sista jag gjorde skulle böja mig ner och ta skurhinken för att tömma ut det sista smutsvattnet.DÅ! Tyst och graciöst dök den ner i vattnet och där och då drunknade inför mina ögon!
DEN LIGGER I MITT KÖKSKÅP.DÖD! Har försökt väcka den men nope liv i den!Och den finns inte att köpa nu ,om man inte ska ha 3 om operatör och det är ju just dom som inte kan ge oss täckning mera .En mobil drunknade i fickan på mig när jag jobbade på torget i varberg och min sursnåla chef vägrade ge mig arbetskläder,och jag blev genomregnad och med det telefonlös.En annan lyckades jag sätta mig på så att displayen omkom,typ sprack.Men alla dessa "otursmissöden" till trots,så vill jag själv bestämma vilken liten goding som ska bo med mig.HÖR DÄR MINA KÄRA BARN!!!!    MAMMA SKA VÄLJA SJÄLV;men ni kan få komma med råd ändå.OM NI MÅSTE!
Och så till det svåra.......Finns ju hur många som helst på netonets hemsida(det är där jag tänker handla,av förklarliga skäl).
Hör här ,jag har hittat typ tre-fyra som jag ska kolla lite närmre på.
SONY-ERICSSON C 905 men 8mp kamera,A-GPS,m,m m,m (gillar tanken på bra kamera och att hitta vart jag ska)

HTC TOUCH DIAMOND BLACK. WLAN,WI-FI 802,11b/g,petskärm.(snygging)

SONY-ERICSSON C 902I ,LUSCIOUS RED,5 mp kamera.(rött är fint det med och hyfsat bra kamera)

SAMSUNG SGH-L700,PURPLE  (GISSA VARFÖR?)

Sen finns det MÅNGA fler som ser väldigt läckra ut ,men jag är helt förvirrad nu och tar mig en grunnare på dessa.

Kommentarer
Postat av: Lillpäls

Jag röstar på C902, den är dessutom lite tålig så passar dig alldeles utmärkt=)Men den är finare i den andra färgen!

2009-01-17 @ 10:29:46
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: Lillpäls, den förvirrade

Okej, jag menade kanske C702=)Den gröna! Det är en liten mumsbit=)

2009-01-17 @ 13:56:28
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: maddah

c902 är ganska så fin tycker jag, c905 har varit en jäkla massa problem med, men c702 kanska hade varit ett bra alternativ då den faktiskt är lite tåligare.



Sen brukar faktiskt davids ha riktigt grymma abbonnemangerbjudanden typ 12 mån med tel 99:- som du får ringa för.



Passa även på att kolla in min nya älskling samsung touchwiz Sgh-f480 rosa=)



Krma

2009-01-17 @ 18:53:54
Postat av: ullpäls

dina kloka barn har redan skrivit det jag tänk säga: c702. perf för en som brukar tappa telefonerna i skurhinken :)



tack förresten för alla otroligt gulliga kommentarer hos mig! blev alldeles otroligt glad för dom!



hoppas du kryat dig lite nu? annars, skynda att göra det!



tjo!

2009-01-25 @ 02:22:44
Postat av: pams

ULLISAR OCH MADDAH:c 702 tycker jag ser så tråkig ut,vill ha en snyggig som är TÅLIG,ska det vara omöjligt att hitta i telefondjungeln?OCH så ska ju Håkan ochså ha en ,men att gå till telefonförsäljarbutik är inte hans grej.Gör ni hembesök?

maddah din lilla goding har jag varit och fingrat på på gallerian.snygg liten sötnos.KRAMAR till er från mig

2009-01-28 @ 07:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0