odödlig.

NÄR MAN ÄR BARN ELLER UNGDOMLIGT DUM,SÅ ÄR MAN I PRINCIP ODÖDLIG,TROR MAN.INTE FINNS DET EN ENDASTE TANKE PÅ ATT MAN SKULLE KUNNA DÖ,SÅ VAR DET FÖR MIG IVARJEFALL.FÖRST NÄR JAG BLEV MAMMA,SÅ KOM DET SOM EN TOTAL CHOCK  ATT MAN KAN JU FAKTISKT GÅ OCH DÖ.OCH DET KÄNDES INTE ALLS BRA ATT TÄNKA DEN TANKEN ATT MAN SKULLE KUNNA DÖ IFRÅN SINA BARN.JU MER MAN FUNDERADE PÅ DET JU SKRAJSNARE BLEV MAN OCH I MITT FALL RESULTERADE DET I ATT JAG FICK DÖDSÅNGEST.SOFIE VAR TRE ÅR OCH MADDE 1ÅR,NÄR JAG EN NATT SOMNAT OCH VAKNADE AV ATT MITT HJÄRTA GALLOPPERADE SOM EN TOK I BRÖSTET PÅ MIG,FOR UPP OCH TÄNKTE DIREKT ATT" NU DÖR JAG",UNGARNAS PAPPA VÄCKTES UPP FÖR ATT FÅ REDA PÅ ATT JAG MÅSTE ÅKA TILL SJUKAN OMEDELBART,"JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ".
JAG GICK NER OCH RINGDE SJÄLV TILL AMBULANSEN,MEN I SAMMA SEKUND SOM DOM SVARADE ,TÄNKTE JAG ATT NJA,DET KANSKE RÄCKER MED TAXI!    TAXI BESTÄLLDES OCH JAG ÅKTE IVÄG,HELA JAG SKAKADE OCH JAG HADE VERKLIGEN DÖDSÅNGEST!MYCKE TANKAR FOR GENOM SKALLEN!MINA ÄLSKADE UNDERBARA BARN.HUR SKA DET GÅ FÖR DOM?
jAG ANLÄNDE TILL VARBERGS LASSARETT,IN PÅ AKUTEN ,TALADE OM VAD SOM FATTADES MIG. DET VAR JU INTE SÅ LÄTT NU NÄR JAG FÅTT LITE  DISTANS TILL MIN DÖDSÅNGEST,OCH SYMTOMEN BÖRJAT AVTA GANSKA SÅ REJÄLT.
IVILKET FALL SÅ KONSTATERADES ATT JAG VAR TYP UTARBETAD OCH DETTA I HOP MED ANSVARET FÖR ALLT GORDE ATT JAG FICK SÅN ÅNGEST.LÄKAREN SOM VAR EN KLOK MAN,SA ATT"PAMELA DU ÄR FULLT FRISK OCH DET ENDA SOM KAN DÖDA DIG ÄR DU SJÄLV(SJÄLVMORD).MEN DET FUNKADE INTE PÅ MIG........jAG FICK LEVA MED MIN DÖDSÅNGEST TILL BARNEN VAR STORA,MEN JAG LÄRDE MIG HANTERA DEN NÅGORLUNDA(BLEV LITE HYPOKONDRIKER PÅ KÖPET).OCH IDAG OCH SEN MÅNGA ÅR TILL BAKA SÅ FINNS INTE DOM P´ROBLEMEN I MIN VARDAG.OCH SKÖNT ÄR DET FÖR JAG VÅGADE KNAPPT SOMNA PÅ KVÄLLEN FÖR JAG VAR SÄKER PÅ ATT JAG SKULLE DÖ I SÖMNEN.

EN SOM INTE HAR NÅGRA PROBLEM AV DEN ARTEN ÄR DEN LILLA BLÅ PRICKEN PÅ VATTNET(ISEN!)HAN TROR INTE ATT HAN KAN DRUNKNA OCH JAG HOPPAS AV HELA MITT HJÄRTA ATT DET ÄR SÅ.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag fattar inte hur man törs sig ut på en is överhuvudtaget. Det är så läskigt.

2009-01-27 @ 15:33:53
Postat av: PAMELA

ÅSA:Jag tycker att isen bör vara typ trettio centimetrar tjock,för att jag ska gå på den,men då låter den så kusligt,som en hel flock sjölejon eller så.

2009-01-27 @ 16:22:24
Postat av: Jullisar

Jag förstår din oro för han som heter Håkan, ser ju ut som att han gör en Jesus... Hoppas han håller sig nära land!



Det där med döden är inget att vara rädd eller orolig för, man dör när man dör och inget som man ska gå och tänka på...



Pussar och Kramar!!

2009-01-27 @ 22:31:17
URL: http://jultis.blogg.se/
Postat av: PAMELA

JULLIZAAR:Ja,EXACT,han gör en Jesus.ÄR det Jesus?

Nej,bara en vanlig dödlig och därför blir man ju rädd.Skönt att DU har den inställningen till stora hemska döden!RIKTIGT så enkelt är det inte för mig,trots att jag ingen ångest har längre.Puzz mamma

2009-01-28 @ 07:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0