JULIA,min vackra kloka unge.

Min älskade julia,det här är en bild på dig som jag vekligen älskar fast att man inte ser ditt SÖTA ansikte så mycket,så är du så fin min dotter.Varför jag skriver i dag så här ,är för att jag inte gillar att du mår halvilla.Du säger att du inte mår bra,att du håller på att svimma ibland,att du mår illa och att du blir så djäkla trött när du tränar OCH jag BLIR så ini helvete orolig för dig.GÅ TILL LÄKARE OCH UNDERSÖK OM DET ÄR NÅT FEL! Det är inte okey att känna sig så ,om man inte ska ha barn och det ska du ju INTE.Du är min allra bästa kompis,min allra bästa vän,den som följer med mamma på grejer som ingen annan gör,den som kommer och sällskapar morsan på fredagkvällar(och andra kvällar),som går ut och går med oskar och ibland även mamma,den som har härliga kommentarer om det mesta,den som tar ansvar för sitt liv och skaffar sig en utbildning nu,den som jag lyssnar på,för att du har en sån klar syn på allt,du är så vettig och har ett sånt stort sunt förnuftkänsla så man blir förvånad ibland.Jag har en oerhörd stark repekt för dig och dina åsikter som är riktigt tänkvärda ,ALLTID.SNÄLLA LILLA ÄLSKADE LILLPÄLSEN ,GÅ OCH HÄLSOUNDERSÖK DIG SÅ FORT SOM MÖJLIGT,OM INTE ANNAT SÅ FÖR ATT JAG SKA BLI LUGN!JAG ÄLSKAR DIG MIN UNGE.

Kommentarer
Postat av: Lillpäls

Oj, tack=)Känns som du överskattar mig en smula, men tack ändå! Ja, jag ska gå och undersöka mig, jag lovar, ska bara hinna boka en tid med...



Massa massa krams min bästaste mamma!

2009-02-01 @ 00:19:39
URL: http://jultis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0