Våren på väg!

Här sitter jag vid min kära gamla(urgamla)dator för ATT:Jag blir anklagad för att mala?MALA!!!!!! Kan man kalla det mala om man bara vill prata lite,okej det är handboll på rutan men ändå!
Men ivilket fall så blir jag (och oskar med husse) lika GLAD varje gång LILLAPÄLSEN kommer hit.Idag efter jobbet så var jag så trött(är inte riktigt återhämtad än)så en soffkoma var långt mer lockande än NÅGOT annat och där hamnade jag ,oskar försökte på ALLA vis få till ett intresse från mig att knalla ut,men dödi soffan var jag.TILLS L-P ringde och undrade vad blir det för mat?
Kyckling (har vi haft de tre senaste gångerna hon varit här!)Men kyckling med sås och potatis+grönt är GOTT!
OKEJ hunden sa jag och bad henne komma lite innan matdags, så kan vi gå en längre runda med oskar(så blir han så nöjd och glad).Hon dök upp efter en liten stund och oskars glädje visste inga gränser.UT;UT;UT sa hela hans kropp och väl iväg var det helt underbart "vårväder ".Tack lillpäls för att du kom och ryckte ut morsan i finaste vädret.tusiken vad ljust det är ända fram till kl 5 nu.VÅREN ÄR PÅ VÄG!!!!UNDREBARA FINA VÄLKOMNA VÅREN!
Och nu tittas det på handboll då!OCH då får jag inte PRATA.

Håkan var och pimplade idag på sin lediga dag,han och bien hamnade på Kalvsjön och idag fick han faktiskt minst 3 matabborrar.VAR ÄR DOM ?var min fråga ! Jag ville verkligen haft dom till mat,men då säger han att:DOM TITTADE PÅ MIG MED SINA STORA BAMBIÖGON,så jag släppte idom igen.Men jag tror så här :Det kändes jobbigt att rensa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0