TRE DAGAR.

IDAG ÄR MIN TREJE DAG UTAN RÖKA!!!!!!!
JAG ÄR INTE ENS RÖKSUGEN!!!!
KONSTIGT!!!
Jag har rökt sen jag var i tolvårsåldern (på den tiden var det ingen som sa att det var farligt,det enda som VAR farligt var att bli med barn)Och borde rimligtvis få århundradets baksmälla(abstinens) MEN nejdå,kan bara säga att ibland gör min kropp lite saker som den är van att göra vid speciella tidpunkter,som att gå ut på trappan med kaffekoppen,men varför gå ut och frysa nu då?Mycket mysigare och varmare vid köksbordet.
Dramatisk förbättring i luftrören efter 3 dagar bara,(är det inbillning?)Känner mig nöjd och tillfreds med livet i stort och är inte ilsken eller sur.Har folk bara ljugit för mig i media och bland människor som slutat?
Eller vad är det som är fel?
Kommer problemen senare när kroppen upptäcker att ciggarna är försvunna?
Varför har jag inte slutat innan?
Många frågor som INTE kräver svar,jag bara är lite förvånad.
NÄR KOMMER SKRÄLLEN?

Kommentarer
Postat av: ullpäls

va duktig du är! skitbra!!

2009-01-12 @ 02:36:34
Postat av: Åsa

Vilken tur att vi alla är olika. Kör på bara och njut av kaffet i värmen vid köksbordet.

2009-01-12 @ 07:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0