Kraftlös.

Känner mig långt i från forna formen(innan influensan).Är så bannat trött och orkeslös.Var och spårade med oskar och när jag la det var jag totalt slut efter,sen cyklade jag en halvmil med honom och städade hela huset OCH tillsist gick vi spåret.Normalt orkar jag mer än så ,men nu bara hostar jag och massa,massa slem kommer upp så jag håller på att spy på kuppen,SKITÄCKLIGT!!!   
Oskar var inte nån fena på spårning idag.    Gick ut med ett toktempo,men hjärnan var frånkopplad och följdaktligen så blev det inte så bra första sträckan,hittade 3 av 5 pinnar,sen drog han självmant ner på tempot och velade en hel del,men kom ändå på nåt sätt fram till pinne 6 ,därefter var han väldigt noggran och hittade resten.Varför det inte gick så bra som vanligt vet jag inte ,kan bara gissa att antingen så har han lite snonäsa än eller var han bara slarvig eller också lte trött efter cykelturen(då hanbara måste bete sig som en mupp mellan varven).

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att vara barnvakt,Mamma Dahlin och Pappa Gemrud ska på mordafton på fästningen,Lillpäls ska nog också komma dit och äta Tacos med oss,men hon jobbar till ½6 .

Önskar er alla en skön helg och var rädda om er där ute.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Du kan inte stilla vågorna....men du kan lära dig att surfa...



Lästips; VART DU ÄN GÅR ÄR DU DÄR. ( Grundaren av Mindfullness......LÄS!)



Kattis

2009-01-24 @ 16:53:29
Postat av: Kattis

Ps



Författaren; Jon Kabat-Zinn

2009-01-24 @ 16:54:49
Postat av: pamela

KATTIS:Jag förstår mina vågor OCH har lärt mig rida på dom.Kram pamela

2009-01-28 @ 07:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0